Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Supertje schreef:W.b.t. het springen, het gaat mij er niet om dat het op gras is en dat dat de reden is waarom je niet te hoog zou moeten springen. Jordy springt ook op gras en is heel vast ter been (overigens zonder ijzers dus ook zonder kalkoenen, die zijn bij hem niet nodig), maar DIT specifieke parcours zou ik nooit doen op die hoogte en dat is niet omdat ik geen ervaring heb.
Er zitten gewoonweg heel wat krappere wendingen in dan in een cross of normaal parcours (ik ben in een cross of parcours verder nooit wendingen van 180 graden tegengekomen....) en na een wending heb je weinig tijd om je paard recht te stellen voor de hindernis.
Het is zeker een leuk parcours, maar niet geschikt voor flinke hoogtes. En dan spring ik liever wat lager dan te bewijzen dat mijn paard het toch wel kan....
Shayla schreef:Ik denk er nog even over of wij mee doen ...
\Het lijkt me wel heel leuk , maar om voor een dressuurproefje naar Drunen te rijden .... dat weet ik nog niet zeker of we dat gaan doen.
Springen met Shay kan gewoon niet , al vind ze het wel leuk.
Cheveyo schreef:TP Weekend is op 8/9 september
Pradaatje schreef:Maare.. Ik krijg mezelf niet ingeschreven, me mail word heel de tijd terug gestuurd.
Bonte schreef:Shayla schreef:Ik denk er nog even over of wij mee doen ...
\Het lijkt me wel heel leuk , maar om voor een dressuurproefje naar Drunen te rijden .... dat weet ik nog niet zeker of we dat gaan doen.
Springen met Shay kan gewoon niet , al vind ze het wel leuk.
Dan ga je ook ringsteken
Pradaatje schreef:Ja dat typye ik ook
Maar even een klein beetje offtopic, is mijn inschrijving al in orde?