Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
hij doet niet onder aan de vorige he
, hij is prachtig!
rommulus schreef:een hengst ruinen word niet gedekt ook niet de gevolgen ervan(teminste bij mijn verzekering niet)
dat is een van de redenen dat sil hengst blijft

rommulus schreef:een hengst ruinen word niet gedekt ook niet de gevolgen ervan(teminste bij mijn verzekering niet)
dat is een van de redenen dat sil hengst blijft
Mazzel-meid schreef:N.a.v. rontgologisch keuren, en de dikke vette rekening die vanmiddag op de mat viel (van Darlah nageboorte etc, en alles rondom Shak en euthenasie), vroeg ik me af of jullie je Tinkers verzekerd hebben?
Shak was niet verzekerd, en ook Darlah en Kenyi niet.
Ik weet niet of het verstandig is, ik heb al 7 jaar paarden en tot vorig jaar juni is de veearts hooguit voor een enting langsgeweest. Vorig jaar flink pech, en dit jaar is ook gewoon een hel, en een hoop verdriet en veul kosten. Maar natuurlijk weet je dat zoiets kan gebeuren en heb je geld achter de hand.
Ik ben dus eigelijk heel benieuwd of die van jullie verzekerd zijn, gewoon omdat ik nu, na alle ellende zit te twijfelen of ik ze wel of niet laat verzekeren...
snowdon schreef:Hoe zit dat eigenlijk... "uitkopen bij verzekering". Het zegt mij dus helemaal niets, maar hoor het wel eens vaker voorbijkomen. Bij duurdere sportpaarden/gesponsorde paarden oid?
Geen ervaring met autohandelaren en auto totall loss :p