verasjouke schreef:cool lijkt me leuk om aan mee te doen maar ik denk niet dat ik dat doe
ik ben pas 11 dus![]()
maar ik wist niet dat het bestond
in principe is het de bedoeling dat het jaarlijks terug gaat komen.
elke tweede zaterdag van september.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
verasjouke schreef:cool lijkt me leuk om aan mee te doen maar ik denk niet dat ik dat doe
ik ben pas 11 dus![]()
maar ik wist niet dat het bestond
tinkerfan555 schreef:Suzanne vd schreef:@ Rais: Schiet je ook een paar plaatjes van mijje ziet me vanzelf voorbij marcheren, of vliegen (zoals vorig jaar, van de trailer naar de ring, met 2 man sterk aan de hand vast houden
??
@Tinkerfan555: Of alle friezen vorig jaar wonnen? Ik was 3e met mijn tinker! ok wel geen 1e maar wel bij de 1e 3!
Enne vorig jaar waren er een stuk of 4-5 hoor!
Dit jaar doe ik ook weer mee dus in ieder geval is er 1 tinker zeker aanwezig! Als we nu met heel veel tinkers komen, kunnen we de friezen er uit rijden
He, dan ken ik jou denk!
Ik heb nog met je gepraat
Wist je nog? ik was die met die non-bonte
Heb ik met jou gepraat? 

tinkerfan555 schreef:Ja, dat was k, je hebt nog gepraat, je vader over keuringen enz. en dat jullie fokkerij hadden
Maar ik kan dus helaas niet :'(
.

(da's wel niet voor winstpunten)
Volgende week in de les gaan we het proefje eens oefenen.
MelanieB schreef:O wat balen, ik had eigenlijk een wedstrijd al, daarom kon ik niet bnaar koudbloedendag...blijkt ie te worden afgelast, echt stomme poedersuiker...
hihihi Suzanne vd schreef:Ik ben als 22e in de B, ik heb alleen nog geen voorlezer.
Is er misschien iemand die ook gaat die mij voor wil en kan lezen??? Ik ben rond 13.25 aan de beurt!
Je kunt me herkennen aan een zwart/wit paardhihihi
Evelyne79 schreef:oooooooh, zou iemand ook van mij foto's willen maken?
ik heb een voorlezer ga ik vanuit maar daar is ook alles mee gezegd.
mijn vriend heeft andere verplichtingen, mijn ouders zijn op cruise, mijn instructrice van de manege moet werken en mijn andere instructrice leest me voor (hoop ik)
Ik ben die met een donkere tinker met vier witte sokken.
paar fotootjes zou natuurlijk leuk zijn.
Rais schreef:Evelyne79 schreef:oooooooh, zou iemand ook van mij foto's willen maken?
ik heb een voorlezer ga ik vanuit maar daar is ook alles mee gezegd.
mijn vriend heeft andere verplichtingen, mijn ouders zijn op cruise, mijn instructrice van de manege moet werken en mijn andere instructrice leest me voor (hoop ik)
Ik ben die met een donkere tinker met vier witte sokken.
paar fotootjes zou natuurlijk leuk zijn.
Gaat wel lukken denk ik. hoe laat moet je?