Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Supertje schreef:Misschien dat ik ook wel kom met Jordy, het is wel behoorlijk ver weg.
Als we meedoen zullen het denk ik alle 3 de onderdelen worden, ik dressuur en behendigheid, Lisette zal wel willen springen.
Alleen erg jammer dat het springen weer zo laag is......
Liesjuh schreef:Zouden ze het niet hoger doen als er meerdere mensen zijn die dat willen??
Citaat:Het springen blijft 40 cm voor iedereen, de barrage word ongeveer 50 cm.
we houden het zo laag omdat er tinkers zijn die niet goed het voorbeen gebruiken, en dan wordt het een gevaarlijk parcours als we het hoger maken.
wij snappen dat er tinkers zijn die dit wel doen, maar om 1 lijn te trekken houden we het gewoon op 40 cm.
Bonte schreef:Lowara, als jij nou ook mailt en vraagt of het hoger kan, misschien dat ze het dan wel doen, als ze zien dat er meer zijn die dit willen.
Zet er dan ook bij dat jullie dan gewoon tegen de rest rijd, maar dan hoog. het is zeker niet eerlijk anders.
Marsafuba schreef:Superjammer, die hindernissen, nou dan word het een huppelrace
Citaat:Lowara- Cynthia Kerkhoff- Lowara van de Veerte
........- Kelly Hof- Lowara van de Veerte
window schreef:super leuk
wil graag meedoen
maar moet eerst even kijken of niet te ver weg is en of me moeder het een goed idee vind want heb wel vervoer nodig
maar dressuur is op gras met van die bordjes of niet?
wel gewoon in een bak?