Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peetorlan schreef:NOu ik mag me ook mengen denk in dit topic.
Whisper is vandaag gedekt door Chakotay..(1ste keer)
Dus ze blijft er nog ff een paar dagen logeren.hihi
Het waarom is door ook zijn vele wit net als Whis.
En omdat ik sinds dag een dat ik hem op foto heb gezien een klik had en dat in het echt zien bevestigt werd.
Het het belangrijkste is zijn lieve karater.
Caira schreef:Caira schreef:Ach mijn keuze is allang bij iedereen bekend!
Snik helaas geen drummebaby voor mij! Het zit er gewoon niet in dit jaar! Balen maar helaas.
chas schreef:Kan toch ook opgestuurd worden ?
KootMiraDrum schreef:chas schreef:Kan toch ook opgestuurd worden ?
Ja Chas, een vol condoompje in een envelopje....
chas schreef:KootMiraDrum schreef:Kan toch ook opgestuurd worden ?
Ja Chas, een vol condoompje in een envelopje....
grid schreef:Idd bij kleine dekaantallen is het veel te duur![]()
Maar bij grotere aantallen is het juist voordelig, omdat uit 1 sprong meerdere rietjes gemaakt kunnen worden en zo een hengst dus meer kan bevruchten met minder sprongen--> dus ook minder belasting voor de hengst en meer winst per sprong en verder ook geen merries over de vloer enzo dat kan anders ook nog behoorlijk arbeidsintensief zijn ...
KootMiraDrum schreef:Een maand niet dekken gaat niet meer hier, Drum heeft Teuntje111 haar Kato net gedekt![]()
KootMiraDrum schreef:grid schreef:Idd bij kleine dekaantallen is het veel te duur![]()
Maar bij grotere aantallen is het juist voordelig, omdat uit 1 sprong meerdere rietjes gemaakt kunnen worden en zo een hengst dus meer kan bevruchten met minder sprongen--> dus ook minder belasting voor de hengst en meer winst per sprong en verder ook geen merries over de vloer enzo dat kan anders ook nog behoorlijk arbeidsintensief zijn ...
Okee, maar stel je voor, je stuurt 3 rietjes, en er worden er maar 2 gebruikt.. dan kan men voor 't geld wat men betaalt misschien wel 2 dekkingen doen......