Snowdon is er vandaag trouwens met me vandoor gegaan, denderde overal dwars doorheen en overheen Deze tijd, gecombineerd met extreem veel binnen staan, doet hem geen goed
Ik kom er ook bij! lijkt me erg gezellig. Ik heb vanmiddag met mijn 6 jarige dochter heerlijk op Blue staan te tutten. Krukje er bij voor het kleine ding en poetsen maar. En die oude sul vond het heerlijk!
Gelukkig kunnen ze hier wel los op een verhard stuk, dus staan dus zeker 4 uur per dag (zonder het rijden erbij) los op de verharde paddock. We proberen ze zoveel mogelijk naar buiten te doen, af en toe een beetje moeilijk maar we doen ons best!
Dan heb ik het maar mooi voor elkaar met mijn tinker.
Hij mag ook gewoon naar buiten (van 9 tot 5), alleen is de weide nu beetje vertrapt, maar ze krijgen ook hooi bijgevoerd, en het is gelukkig niet meer zo nat.
Dat is inderdaad erg lekker als dat kan, hier in de zaanstreek zijn de landen echt waardeloos, je hoort iedereen erover. Echt een baggerbende! Maar in de zomer is daar niets meer van de merken gelukkig
Jeetje morgen wedstrijd.. (avond) Dus me tinkie moet er s'middags aan gaan geloven. WASBEURT!! Is hard nodig want ze ziet er niet uit.. In plaats van een spierwitte staart is ie nou hellemaal bruin/zwart/geel dus niet wit. Ik was ook lid van tinkerland maar ik vond dat er veel reclame in stond. En Silas vind ik trouwens echt een SUPER mooie hengst
Nou ben al vlink zenuwachtig.... Groetjes SidneY..
ik weet hoe je je dan kan voelen Snowdon!!! De laatste tijd neemt Ray ook een loopje met mij. Hij staat sinds een maand op een nieuwe stal en een nieuwe rijbak. Nou, feest hoor. De ene lange zijde is naast een slootje en meneer ziet natuurlijk spoken daar. (terwijl hij normaal overdag ook gewoon in de bak staat of op het stukje naast de sloot en dan is er niks aan de hand). Ik ben een beetje bangig aangelegd, dus wil meteen de vraag stellen, wat kan ik hieraan doen..... Hij springt dan opzij of gaat er vandoor. Hoop dat iemand tips heeft. De andere zijde van de bak is niks aan de hand.
Denk dat ik mijnt tink zondag maar even een kleine wasbeuert geef, dan schijnt het weer wat beetr weer te worden, hij ziet er ook niet uit, hij heeft ook bijna een zwarte staat, die normaal ook bruin/blond hoort te zijn