Ik vind Zippo mooi,maar ergens niet kloppen, zijn hals is te lang ofzo,kan natuurlijk ook door de foto komen.
de andere vind ik moeilijk te beoordelen op deze foto....
ik heb er eigenlijk niet echt verstand van hoor,volg 9 van de 10 keer mijn gevoel 
Citaat:
Over het keuren.. Is het erg dat ik naar niet echt behoefte aan heb?
Of is dat verplicht ofzo. Ze is al 11 jaar papierloos. Het hoeft voor mij eigenlijk niet zo nodig.
Het lijkt me allemaal wel heel leuk enzo, maar heb daar gewoon niet zo zin in.. Laat mij maar lekker een beetje door de polder hobbelen en af en toe eens een westernwedstrijdje rijden.
En nu dus een veulentje fokken wat dezelfde toekomst tegemoet gaat.
En welk stamboek moet ik dan keuren? ICS of NSvT.. Al dat gedoe.. Nee heb ik gewoon geen zin in eigenlijk.
en over dit, ik vind het wel lachen eigenlijk dat je het zo neerzet, ik ken zat mensen die er precies hetzelfde over denken maar dat niet echt hardop durven uitspreken.
laat je merrie alsjeblieft keuren zeggen ze dan,alsof ze daar anders van word........
Ik wens je een hele hoop voorpret toe trouwens, lijkt me erg leuk, ik zou zelf ook wel een merrie willen
al heb ik afgelopen jaar erg veel plezier beleefd aan Toms kinderen en ik ga er dit jaar ook weer van genieten!