Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

TanteMiesje schreef:Wat vind ik leuk aan de TL:
de prachtige foto's van Ton Eijkelenkamp
Het uiterlijk van het blad
de stukken van Christa Schwab+:)+
Rob's tweespan
Anne-Mai's avonturen (vooral die serie over dat bezoek aan die Amerikaanse meneer)
De verhaaltjes over Blizz
Dat mijn zoontje erin heeft gestaanWas echt leuk, ik had alleen maar de foto gemaild als "leukje" voor de redactie en kreeg er meteen reactie op dat het gewaardeerd werd en een poosje later nog een mailtje dat de foto geplaatst zou worden.
Wat vind ik minder:
de knutselrubriek niet altijd even leuk
het verhaal over die 2 meisjes Chantal en Nathasja en hun avonturen; beetje te Penny, maar wellicht leuk voor de jongere lezeressen
Tips:
Hoewel TL zegt objectief te zijn tegenover het ICS en het gebeuren daar omheen, proef je tussen de regels door in sommige stukken toch wel degelijk een bepaalde voorkeur of afkeur voor het het een en ander. Zonder daar verder een oordeel over te hebben, zou ik willen adviseren de teksten over het ICS strikt zakelijk te houden.
Misschien moet er dan maar eens een lezers enquete komen, over wat de lezers graag zouden willen zien.
Maitjuh schreef:Ik weet niet het precieze verhaal van het ICS en ik weet zeker dat er een hele hoop met mij dat ook hebben. Ga eerst met zn allen achter het juiste verhaal aan voordat je iemand gat afvallen of neerhalen.
de smeuïge gossip-achtige promo stukjes op Marktplaats, wat er in betreffende aflevering over het ICS zou staan, (en ik ben geen ICS-er) heeft zich aardig in mij vast gezet, dat lokt niet om een abo te nemen.
en ik denk dat huidige lezers best tevreden zijn over wat er instaat. 
Pellie schreef:Maitjuh schreef:Ik weet niet het precieze verhaal van het ICS en ik weet zeker dat er een hele hoop met mij dat ook hebben. Ga eerst met zn allen achter het juiste verhaal aan voordat je iemand gat afvallen of neerhalen.
echt, er wordt niemand afgevallen of neergehaald hoor...de smeuïge gossip-achtige promo stukjes op Marktplaats, wat er in betreffende aflevering over het ICS zou staan, (en ik ben geen ICS-er) heeft zich aardig in mij vast gezet, dat lokt niet om een abo te nemen.
Cheveyo schreef:dat hoeft nou ook weer niet openbaar Caira....
Maar idd die stukjes op MP, dat hoeft nou ook weer niet....
dobbel schreef:De enige die jullie een andere kant van het verhaal kan vertellen is het bestuur van de ics. hebben jullie dat al eens geprobeerd?
. Maitjuh schreef:klopt helemaal!!
2 kanten zijn er in elk verhaal.
en wat het bestuur betreft, die laat denk ik niks los dus...
Caira schreef:Weet je wat ook altijd nog bij me boven komt, de liefdesgedichten die Rob schreef, brrr kreeg ik als 18 jarige in mijn inbox, no thanks.
ammer dat dit of dat in Tinkerland staat (bv het "kinderverhaal", knutselen, mijn tinker en ik-verhalen etc.....)..hoezo jammer...Tinkerland wil een blad zijn voor ALLE tinkerfans dus zowel voor kinderen, voor mij als recreatief ruiter (ik en mijn tinker verhalen) en voor de meer fanatieke ruiter.. (Parelli bv) en voor iedereen staat er wat in het blad.....dat heeft dus niks te maken met "jammer" e.d. Als je het niet leuk vindt, lees je bepaalde zaken toch niet..in het begin sloeg ik ook wel eens wat artikelen over die mij niet interesseerden. Je kunt het nooit iedereen 100% naar het zin maken.
.