Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sharianne schreef:Ik maak zondag een foto want dan heb ik een wedstrijd dan moeten ze toch opnieuw gevlochten worden. Als ze los hangen dan liggen ze op de grond. Stokmaat van deze pony is 1.53 . Kan iemand mij meteen vertellen hoe ik een foto hier op bokt kan plaatsen?
Sharianne schreef:En trouwens de stokmaat begint aan het begin van de hals deze pony loopt met de hals opgeheven en dat is dan hoger!
Adil18 schreef:Sharianne schreef:En trouwens de stokmaat begint aan het begin van de hals deze pony loopt met de hals opgeheven en dat is dan hoger!
WTF!?!?!?!
ben ik nou dom of zijn er meer mensen die deze zin niet snappen???? Of een paard met opgeheven hals loopt of niet mag volgens mij geen centimeters schelen...of je bent verkeerd aan het meten....
Adil18 schreef:Sharianne schreef:En trouwens de stokmaat begint aan het begin van de hals deze pony loopt met de hals opgeheven en dat is dan hoger!
WTF!?!?!?!
ben ik nou dom of zijn er meer mensen die deze zin niet snappen???? Of een paard met opgeheven hals loopt of niet mag volgens mij geen centimeters schelen...of je bent verkeerd aan het meten....
liindatJee_ schreef:foto ..
dlientjuh schreef:Ik begrijp het wel
de hoogte van een paard is toch de stokmaat![]()
maar de manen lopen toch vanaf zijn hals
dus als ze opgeheven loopt zijn de manen langer
je meet de manen niet vanaf de schoft
* edit
de zin klopt niet , maar ik weet wel wat ze bedoeld
xxxmiixxx schreef:Je meet de stokmaat aan de schoft en niet aan de hals