Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!turbotinker schreef:Hij is wel wat kleiner vrees ik,maar verder erg braaf.
Een echte allemansvriend zullen we maar zeggen.
!
!
! Naomi21 schreef:Agossie, wat een koddig diertje!
Zo op de foto's oogt hij idd wat droef maar dieren kunnen zo mooi opbloeien met goede zorg!
denk ik dat het qua karakter een ideaal dier is voor je Andrea!
Keuren is altijd verstandig, dat opbloeien komt vast snel genoeg als ie gezond is. Verders heeft hij zeker de ingrediënten om aan jouw smaak voor het uiterlijk te voldoen? Braaf, apart kleurtje, en heerlijk lange manen!
Ik wens je iig alle succes en plezier met dit paard!
ladymagic schreef:maare, ik snap het niet meer, er is al een aanbetaling gedaan las ik op pagina 1, waarom heeft ze het nummer en website nog nodig van die man dan?
punky schreef:JA, ik denk dat Balou wel een ideaal paard kan zijn, zeker gezien wat ik al in het verleden heb meegemaakt qua rijden met mijn vorig paard.
SprinT_ schreef:srry dak het zeg ma ik vind hem niet zo heel mooi
Hij is dacht ik zo'n jaar tot anderhalf jaar geleden verkocht bij fam. Kanters. Welke eigenaren ertussen hebben gezeten weet ik niet. 
punky schreef:Dat opbloeien gaat ook gebeuren, zeker als hij bij mij ook zijn "krachtvoer"krijgt, wat hij op dit moment niet krijgt!
Op dit moment krijgt hij alleen maat ruwvoer!

Nu in normaal nederlands? bedoel je dat je niet op die kleur valt?Citaat:alleen ick val niej op diej kleur
Sky_Sam_Floo schreef:Als je een foto erop zet waar die gepoetst is, is mischien wat mooier!!!!!
maar verder lijkt mij het een liefe tinker, alleen ick val niej op diej kleur, hij is te weinig bont!!!!!!!!!!!

maar ja hij kan ook

maar...