nee dat wil ik nog wel laten doen. ik weet alleen nooit wat ik wil vragen, dan lijkt alles ineens niet zo belangrijk meer en wil ik ze liever gewoon vertellen wat ik voor ze voel en waarom ik bepaalde dingen doe.
en er zijn zoveel communicators, dat ik door het bos de bomen niet meer zie. dus als iemand een tip voor me heeft... 
nap zijn benen zijn op rechts nagenoeg schoon en zien er rustig uit. geen stinkende pusplekken meer. op links nog wel, vooral voor is nog een drama om te zien, achter is het iets minder. hoe dat met links en rechts zit weet ik niet, maar ik denk dat de homeopate in het nieuwe jaar nog een keer komen moet, er zal nog iets niet goed zitten in zijn lymfesysteem.
maar hij knapt dus zeker op en dat is erg fijn om te zien. een betere bevestiging kun je niet hebben voor wat je doet. 
gam gaat ook een stuk beter ja. die is voor een dikke week terug door de osteopate behandeld en zijn rugwerveltje wat weer scheef zat zit weer recht. er kan nog wat achterweg komen qua reacties op de behandeling maar tot nu toe blijft het rustig.