maar vind het resultaat mooi. Ik wacht even af hoe frequent Djowy gaat lopen......Vorig jaar was ie inderdaad niet droog te krijgen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar vind het resultaat mooi.
Met de paarden heb ik nooit geen problemen die vinden het heerlijk. Ik scheer ook altijd een figuurtje op hun mooie breede achterwerk

Caira schreef:Als ik mijn merrie op tijd een deken op gooi houdt ze de hele winter haar zomervelletje, scheren is bij mij dus overbodig!

) Bij Jordy hoef ik zijn benen niet langer te laten lijken, hij heeft al van die lange stelten voor een tinker 
Supertje schreef:Jordy heeft nu een 150 grams deken op, waterdicht omdat hij er ook nog mee in de wei staat. Als het nu overdag onder de 10 graden gaat komen dan krijgt hij een 200 grams op, en als het echt gaat vriezen krijgt hij een 300 grams. Hij staat in een buitenstal, niet zoveel dus, maar Jordy is dan ook beslist geen koukleum, die heeft het snel warm.
Vandaag nog zo'n zelfde apparaatje erbij gehaald en nu is iig z'n hals en borst al bijna helemaal gedaan. ZONDER problemen ben erg trots op hem! en het scheelde al best een stuk met rijden
Maar ik ben het gewend, ik heb zelf flinke littekens waar altijd naar gevraagd wordt als mensen het zien.
Cheveyo schreef:Hey dat klinkt goed Sandra, beter dan mijn opgenomen tondeuzegeluidje op mijn telefoon. Hoe heet dat apparaatje?