Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ariebren schreef:

Daar gaat dit topic toch over?
T'is wel een mooie....
KootMiraDrum schreef:Krijg nou niks, ik dacht dat het Cochise was
Je bent ook alweer een jaartje ouder he 
Wilgje2003 schreef:ik kom ook kijken , Bandit is nog te jong vind ik omdat hij een augustus veulen is ,
maja afgelopen jaar kon ik helaas niet ( en daar baal ik van)
dus komend jaar moet ik wat inhalen dus hoop dat er veel mannelijk schoons rond zal lopen .
naar huis, dus wellicht dat je het toch kunt proberen.

Quinzy schreef:Is de nts hengstenkeuring altijd op die plaats?
Voor ons is dat jammegenoeg echt te ver bijna 2.30min rijden.
Misschien is het volgend jaar ergens anders (of is dit de vaste stek voor de hengstenkeuring) want dan willen we met Dyco aan de slag. Dit jaar is zowiezo te vroeg voor hem.
Quinzy schreef:Is de nts hengstenkeuring altijd op die plaats?
Voor ons is dat jammegenoeg echt te ver bijna 2.30min rijden.
Misschien is het volgend jaar ergens anders (of is dit de vaste stek voor de hengstenkeuring) want dan willen we met Dyco aan de slag. Dit jaar is zowiezo te vroeg voor hem.

Citaat:Klinkt cru, maar je moet er wat voor over hebben natuurlijk! Wij hebben eerst Zeeland-Heerde, toen Zeeland-Utrecht en daarna Zeeland-Ermelo gedaan. Oja, ook nog 2 hengstenshows in Assendelft en ... nog 1 verder op.
Citaat:Dit is de vaste plek. Als de hengst door is, moet hij meteen op de foto en dat kan dan meteen daar
Toch maar zorgen dat er in Belgie een dochterstamboek komt

snowdon schreef:Bandit is toch al 2,5 en niet 1,5? Dus niet te vergelijken met die keuring van Kit, Cheveyo
De laatste jaren is Heerde wel vaste stek voor de hengstenkeuring, Quinzy... Is het diergeneeskundig centrum van de betrokken dierenarts die altijd bij de keuringen is.
naar de HengstenSHOW wil ik in iedergeval gaan