[TI] Vinden jullie dit passen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JorisDy

Re: Vinden jullie dit passen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:42

ik vind het prima kunnen hoor

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 19:56

Haha! Haha! Waarschijnlijk ben ik gewoon een muts, want ben vandaag in mijn uppie een lange buitenrit wezen maken op Djowy, en iedereen die ik op weg naar huis, in de "siedlung" tegen kwam, vond ons een leuke combi Tong uitsteken

Laatste stuk ben ik niet over de weg gegaan maar dwars door het land (mais is er nu toch vanaf) en in een volle galop Haha!
Djowy en ik hebben wel beiden genoten, maar vind mezelf toch te groot Knipoog

zuzu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:13

ik vind de combinatie ook prima kunnen hoor.

geeft mij ook weer wat vertrouwen over hoe ik volgend jaar eventueel op mijn tinkertje ga passen.....ik ben zelf ook ongeveer 1.80 m lang en mijn tinker is nu 1.45 m en 2 jaar en 4 maanden oud......

ik ben steeds zo benauwd dat ik veel te groot zal zijn , maar als ik jullie combinatie zo zie, zal het denk ik wel meevallen.......

Earmpykje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:37

Wranglerbutt schreef:
Je man is absoluut niet te groot voor je paard (leuk paard!!!), maar dat zadeltje..... so wie so veel te klein voor je man!

Beugels 2 gaatjes lager hangen, dan ziet het er al beter uit....
maar dan nog > mij lijkt idd het ZADEL te klein voor je man,
het paard is lekker stevig!

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:39

kan makkelijk, ziet er super uit, leuke combinatie hoor!!!

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:24

Ja hoor, prima Ja Ja Ja

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:39

hhmmm ben ik de enige die het ( zo op deze foto's) niet echt mooi vind?

sorry Bloos

de beugels wat langer zal het plaatje veel mooier maken!

Sokkebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 21:48

Nee hoor, ik vind het ook niet echt mooi, maar ik vind mezelf ook te lang op mijn tink en ik rijd er lekker toch mee. Tong uitsteken (ik ben 1.75 m. en Fay is 1.44 m. en niet zo erg zwaar gebouwd).

Ik vind de benen niet echt te lang van je man, maar meer het bovenlijf. Misschien met langere beugels dat het wel een andere verhouding zal geven. Diablo is iig wel lekker stevig waardoor het wel mee valt. Gewoon lekker rijden hoor!

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:46

Ik ben het met sokkebok eens vind hem ook vrij lang in zijn bovenlijf en hij zit niet een beetje in elkaar gezakt, maar voor je paardje zou het verder geen probleem zijn denk ik. Ze zeggen toch dat je een tinker voor heel je leven heb Lachen als klein meisje gekocht en als je dan groot gegroeid bent kun je, je tinker gewoon houden want die is sterk genoeg.
Ik denk ook dat het een heel stuk zou schelen als de beugels een stukje langer zijn, bij een western zadel rijd je volgens mij altijd met wat langere beugels.
Ik heb zelf een ook erg stevige tinker en die heeft een stockzadel op zijn rug liggen en deze zijn er ook in verschillende breedte maten. Rijd echt fantastisch (eerst even wennen) wil echt geen ander zadel meer.

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:18

ik vind het heel erg leuk
zo samen

gr. sidney

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:39

Heel eerlijk gezegd.. ik vind het niet misstaan, maar eigenlijk kan me dat niet zo boeien, als de combi maar klikt en beide het naar hun zin hebben.

het is meer het zadel ( ook zadel 2 of 3) wat me zorgen baart. Het is heel moeilijk ene geod passend zadel te vinden voor een brede korte tinker, geloof me ik heb mijn deel van zadelproblemen gehad en uiteindelijk er één laten maken.. ik zit zelf elke dag opmijn bank thuis en op mijn paard, dus waarom niet gewoon goed? Oke het is financieel even au..

Mijn zadel zitmaat is 16" en de boommaat zal ergens in x full liggen denk ik, maar dat is niet eens het belangrijkste, er is namelijk meer aan de hand dan de maten. Ik heb verschillende bomen, met dezelfde maten op de rug van mijn pony zien liggen en ze lagen allemaal anders!

Ik moet wel zeggen dat ik je paard een onwijs lekker ding vindt!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 10:08