Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het roze blokje is de stal van Shayla (mijn tinker) , het groene blokje is de stal van Soraya (Letlands koudbloed van m'n schoonmoeder) , het blauwe blokje is de stal van Paulien (shet van mn schoonzusje) en het bruime blokje is de stal van Rapide (manege pony met pensioen) Het rode blokje is de box voor Beeb Shaykotay , maar die moet eerst maar eens geboren worden. 

(kuil , mais enz.)
.
Bonte schreef:Sommige zijn ook geen TPers. 1 heb ik er al geattendeerd erop en die had niet gezien dat het de tinkerafdeling was
Excuus..
Lavandula schreef:Bonte schreef:Sommige zijn ook geen TPers. 1 heb ik er al geattendeerd erop en die had niet gezien dat het de tinkerafdeling was
Excuus..
maar ik was wel fout hihi grid schreef:
uh ja ken ik wel ... (ps doe de groeten aan juul
ik zal weer eens mailen
, je staat toch bij giulia of?!)

snowdon schreef:Dit is geen besloten topic, dames. Ook "niet TP-ers" mogen hier hun stekkie showen en andermans stekkie bekijken
Ook al gaf TS in de titel wel aan dat het om de stekkies van de TP-ers gaat, het topic staat onder het algemene Tinkers-subforum (op een openbaar forum) en besloten topics zijn niet toegestaan.
snowdon schreef:Ook al gaf TS in de titel wel aan dat het om de stekkies van de TP-ers gaat, het topic staat onder het algemene Tinkers-subforum (op een openbaar forum) en besloten topics zijn niet toegestaan.
Maar 'mijn stekkie' zet ik hier liever niet bij. We hebben al een keer zadeldieven op visite gehad.