Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pellie schreef:en het is zonde van die mooie vlekjes.
Pellie schreef:ik hou niet van die grote dekjes op tinkers. het hele paard verdwijnt er onder, vanwege de toch vaak kortere ruggen, het staat niet en het is zonde van die mooie vlekjes. ik doe het dus met ouderwets zadelvormige sjabrakjes

Pellie schreef:ik hou niet van die grote dekjes op tinkers. het hele paard verdwijnt er onder, vanwege de toch vaak kortere ruggen, het staat niet en het is zonde van die mooie vlekjes. ik doe het dus met ouderwets zadelvormige sjabrakjes
Ik vind het ook altijd lastig om een leuk en bijpassend dekje te vinden voor Hendrik. Ik heb er nu 4. Hij is zwart bont en heb 1 zwart dekje, 1 zwart dekje met een grijs wit boordje er langs (HH Curly) een grijs dekje (Global Grey), en een groen dekje met een champagne kleurig boordje erlangs. Persoonlijk vind ik dat zwart hem het mooist staat, grijs staat hem trouwens ook erg leuk ! maar dat groene vind ik niet zo mooi staan.
)

x_Charlie schreef:Ik vind alle kleuren wel erg goed staan op Tinkers, behalve zand- en grijskleuren
zand op een Bruin bonte, en Grijs op een Zwart bonte
Maar dat is natuurlijk je eigen mening

de linkse rijbroek heb ik er dus bijbesteld
de rest hoeven we niet
(of misschien een jas nog
)
)
chas schreef:Ik ben nog altijd op zoek naar zo`n koeie dekje ()
maar dan bruin/bont ,ik heb ze vorig jaar ergens gezien maar waren zwart/bont .
als ik nou een stukje stof op de markt ziet maak ik er een dekje van ...![]()
maar ik heb voor floor ook een beetje Beige kleur en bordeauxrode en een gestreepte bruin/wit/donkerbruin ook allemaal van harry`s horse
maar dacht doe op mijn bonte ding maar iets effens
is jouwe denk ik toch een ander kleur vos? --> bij een donkervos bij ons op stal staat bordeaux ook súper
maar bij say

grid schreef:chas schreef:Ik ben nog altijd op zoek naar zo`n koeie dekje ()
maar dan bruin/bont ,ik heb ze vorig jaar ergens gezien maar waren zwart/bont .
als ik nou een stukje stof op de markt ziet maak ik er een dekje van ...![]()
maar ik heb voor floor ook een beetje Beige kleur en bordeauxrode en een gestreepte bruin/wit/donkerbruin ook allemaal van harry`s horse
Wordt dat bruin/wit/donkerbruin gestreepte niet erg druk? Vond die ook leukmaar dacht doe op mijn bonte ding maar iets effens
![]()
chas schreef:ik had hm zaterdag op dr liggen met de rit
kinsealy da's ook een goeie ... Pellie schreef:maar ik vind het gewoon ruk dat de massa de mode bepaald

hier ligt een pad onder en zie je alleen nog maar een heel mooi paard
De rest gekregen 

grid schreef:chas schreef:ik had hm zaterdag op dr liggen met de rit
Staat ie ergens goed op de foto, ben wel benieuwd![]()
kinsealy da's ook een goeie ...

grid schreef:Ik heb nu de HHpad in de kleur Amber gekocht en bijpassende rijbroek (amber met bruin) besteld
en ze hebben vanalles in die kleurde linkse rijbroek heb ik er dus bijbesteld
de rest hoeven we niet
(of misschien een jas nog
)
http://www.harryshorse.nl/fotos/produkten/A01.gif