[TI] gedrag van julie tinker op een buitenrit ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

flettie

Re: gedrag van julie tinker op een buitenrit ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 21:27

Dunla is op buitenrit erg goed te rijden. Als ze iets eng vindt of ze van iets onzeker wordt dan gaat ze op de rem maar met goed been erbij en eventueel een tikje van de zweep loopt ze dan alsnog door (zij het soms op de puntjes van d'r hoeven :') ).
Verder is ze erg braaf. Gisteren nog met haar over het fietspad langs een K-weg (100 km/u) gereden. Er kwam op een gegeven moment een auto van achteren die wel wat harder dan 100 km/u reed maar ze gaf geen kik en liep gewoon braaf door <3
Lekker voorwaarts in alle gangen maar zowel op stemcommando als lichte teugeldruk weer terug te rijden. Zelfs vanuit rengalop binnen 50 meter terug naar stap.

Marit_femke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:24

Lily is in de bak altijd erg voorwaarts en buiten juist heel rustig, wel een goed tempo, maar wel rustiger, ze schrikt niet zo snel en geniet altijd helemaal! (ik ook ;))

PlienR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:03

Mijn tinkerdame vind het nog spannend om alleen op pad te gaan.
Verder doet ze het echt super voor haar leeftijd :)

Afbeelding

_Lina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 16:11

Mijn tinker is sinds deze week eindelijk van mij en ben er eergisteren voor het eerst helemaal alleen op wandeling met geweest.
Ze was super flink, auto's en andere verkeer is helemaal geen probleem. Ze schrikt zelden. Wanneer ze iets eng vind durft ze wel soms gewoon blijven staan, ook al geef je benen, ze wil dan geen stap meer vooruitzetten :p. Nuja dat is het minste! Mijn vader was erbij met de fiets en wanneer hij haar dan weer met de hand naar voor leidde was het weer in orde :)