Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
ik ga er vanuit dat iedereen rekening met elkaar houdt en dat er, voor de mensen die willen, ruimte is om het tempo te versnellen.
flicka schreef:Het landschap is best glooiend want er zitten ook wat heuvels in die opgegaloppeerd kunnen worden. Het is dus niet totaal een vlakke rit. Mariska is bereid met de wat minder ervaren ruiters te wachten en dan die duintjes op te stappen of licht te draven.
Volgens mij heb ik een leuke rit uitgezet. Maar het is GEEN staprit. Je moet wel stukken kunnen draven en ook een lekker galopje kunnen maken, vele paden lenen zich daar prima voor. Natuurlijk zijn er ook smalle paadjes waar je achter elkaar moet stappen maar als je gehandicapt bent is dit niet echt een rit voor jou denk ik. Misschien kun je dan mee met de menrit die later wordt georganiseerd.
Pel, leuk dat je toch meegaat! Nu maar hopen op goed weer.
Het is m.i. een vrij normale rit in een gevarieerd landschap waarin alle gangen aan de orde komen. Natuurlijk wordt het geen dollemansrit, die maak ik zelf ook niet hoor. En wie wil galopperen moet dat kunnen doen. Daar zijn ook mogelijkheden voor. En wie alleen maar wil stappen en draven heeft ook die mogelijkheid. De rit begint vroeg genoeg en er zijn omweggetjes in de route voor de snelle Jelle's die dan weer kunnen aansluiten bij de stappers. No problemo
De rit kan makkelijk worden ingekort en uitgebreid, dus er kan qua tijdsduur nog geïmproviseerd worden.
riona schreef:Het enige wat ik wilde weten was wat voor landschap het is. Ik ben geen ongeoefende ruiter ik ben gehandicapt. Dat is wel wat anders. Mijn paardje is mijn weg naar de vrijheid. Ik heb mee gedaan in Ees en ik denk dat niemand aan mijn rijden heeft gezien dat ik gehandicapt ben. Daarom vond ik jouw antwoord Flicka, eigenlijk best wel teleurstellend. Ik heb even moeten slikken en heb bewust gewacht met posten tot ik wat rustiger zou zijn. Ik ben gehandicapt maar dat wil toch niet zeggen dat ik daarom maar met de menrit mee moet doen. Ik zou met nog 3 anderen komen waarvan 1 mij halverwege zou gaan vervangen .
Lees ik dat het GEEN staprit is en je in galop moet. Sinds wanneer bepaalt iemand dat ik in galop moet. De reaktie van IndianaJones vond ik zeer terecht. Iedereen moet toch voor zich zelf bepalen hoe ze rijden?. Het is toch een rit voor de gezelligheid. In Ees zijn de anderen ook in galop geweest en ik kwam daar gewoon achteraan gekachteld. Prima geen problemen. Nu lees ik dat er nog meer mogelijkheden zijn voor de route en de tijdsduur. Waarom dan eerst zo`n reaktie. Ik ben oud en wijs genoeg om zelf te bepalen of ik iets wel of niet kan.
Of ik nog mee ga weet ik niet de glans is er voor mij af.
riona schreef:Of ik nog mee ga weet ik niet de glans is er voor mij af.
Pellie schreef:riona schreef:Of ik nog mee ga weet ik niet de glans is er voor mij af.
riona, de glans bepaal je altijd nog zelf hè, dat kun je niet bij een ander neerleggen
)
. Ik ws ook hoor
Je hebt gewoon een zwarte tinker hahahaaha