Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jacqie70 schreef:Pellie schreef:oei wat een leukerd, ziet er al behoorlijk hengst uit op zijn leeftijd![]()
edit: wauw ik zie chubby charlie van renate (waar ik gam van heb gekocht) ook op die franse site staan, wat een centjes!en ik zie elmo van mariska er niet meer op staan, die zal al verkocht zijn?
Krijg nou wat: ik ken Chubby Charlie. De vorige eigenaars hadden haar idd verkocht, maar ik vraag me af of ze weten dat ze al weer te koop staat. En helemaal voor dat bedrag!!!! Ze had nl. een lichte vorm van hoefkatrol, wat maar niet over ging. Aangezien ze die hele lijdensweg al een keer hadden meegemaakt (heb ik nog een verhaal over geschreven voor Tinkerland over een doodgewaand paard dat weer op MP opdook en later dus voor de 2e keer moest worden 'afgemaakt') wilden ze haar zo snel mogelijk verkopen voordat het erger zou worden.
en dan worden ze meteen in het dikke sop gezet en nadien prof gefotografeerd (ik ken wel nog frapantere voorbeeldjes dan bv eflynn
)
en dan speel ik niet meer mee. Haar goed recht om het te proberen natuurlijk!!!
)
ga even lekker stout zijn }> en het haar vragen
, ben benieuwd hoeveel ze daar voor vraagt
(althans dat zegt ze, als je geld teveel hebt kan je het altijd proberen natuurlijk
)
(ja beetje snel geweest, stomme ik)
)
Cayusejuhh schreef:HKO is zeker niet goed voor de fok.
MErrie als fokmerrie gebruiken met HKO is not done IN MIJN OGEN
en toch gaan ze weg voor die prijs..
veel mensen kijken niet door wat mestvlekken en plukkerige vacht heen.

ik heb het alleen even vertaald
frenia schreef:Ik had natuurlijk al de vraag gesteld(ja beetje snel geweest, stomme ik)
heb ook meteen antwoord gehad:
zij wist er naar het schijnt niks van. Paardje loopt goed, hoefsmid en da zijn al geweest en hebben beide niks opgemerkt. Ze wordt dagelijks bereden en is dus drachtig en niks opvallends te merken.
Zij zegt wel naar gezondheid te hebben gevraagd maar van de hoefkatrol niet op de hoogte te zijn geweest.

Zo dan kan je dokken
* snap je??