Ik doe waarschijnlijk ook mee met ''Bart''.
Aan het onderdeel ''Springen''.
Dat is zijn sterkste kant!
Waarschijnlijk ga ik aan de hoge kant springen.
Lage sprongen raffelt hij af!
Groetjes Maren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarentJ schreef:heeJ MensJees!![]()
Ik doe waarschijnlijk ook mee met ''Bart''.
Aan het onderdeel ''Springen''.
Dat is zijn sterkste kant!
Waarschijnlijk ga ik aan de hoge kant springen.
Lage sprongen raffelt hij af!
Groetjes Maren
http://i4.tinypic.com/10satkp.jpg[/img]
dobbel schreef:volgens mij kan je ook L hoor moet je even een bericht sturen.
Heeft iemand al doorgekregen welke proef en zo. komt al dicht bij namelijk dus zou wel handig zijn.
Het is nog niet zeker of viane mee gaat staat nog steeds bij de hengst en ze wordt maar niet hengstig. dus anders gaan zowel iris als ik een dressuur proef op lonan rijden.
dobbel schreef:
wat kost zo`n reading als ik vragen mag.![]()
dobbel schreef:volgens mij kan je ook L hoor moet je even een bericht sturen.
Heeft iemand al doorgekregen welke proef en zo. komt al dicht bij namelijk dus zou wel handig zijn.
Het is nog niet zeker of viane mee gaat staat nog steeds bij de hengst en ze wordt maar niet hengstig. dus anders gaan zowel iris als ik een dressuur proef op lonan rijden.
kiss schreef:dobbel schreef:volgens mij kan je ook L hoor moet je even een bericht sturen.
Ja hoor in principe kunnen alle proeven tot het Z worden gereden, we hebben goede jury's uitgenodigd.
dobbel schreef:Ik heb er enorm veel zin in kiss,
wat kost zo`n reading als ik vragen mag.