[TI] 18 juni grote tinkerdag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarentJ

Re: 18 juni grote tinkerdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 13:52

heeJ MensJees!

Ik doe waarschijnlijk ook mee met ''Bart''.
Aan het onderdeel ''Springen''.
Dat is zijn sterkste kant!
Waarschijnlijk ga ik aan de hoge kant springen.
Lage sprongen raffelt hij af!
Groetjes Maren
Afbeelding

Sokkebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:20

Ik kom waarschijnlijk wel kijken, want Fay is net zadelmak, dus dat gaat helaas nog niet.
Misschien volgende keer als die er komt, want Made is voor mij nog wel te doen wat afstand betreft.

Sproetzzzie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 21:17

Tinkers zijn echt cool
Maar ik weet nog niet of ik kom kijken

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:19

MarentJ schreef:
heeJ MensJees!

Ik doe waarschijnlijk ook mee met ''Bart''.
Aan het onderdeel ''Springen''.
Dat is zijn sterkste kant!
Waarschijnlijk ga ik aan de hoge kant springen.
Lage sprongen raffelt hij af!
Groetjes Maren
http://i4.tinypic.com/10satkp.jpg[/img]

Zo die springt gaaf, ben benieuwd naar jullie, we zullen een leuk parcours bouwen

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 07:43

Ik ga gezellig mee als supporter en als fotografe !

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:13

Zou er nog plek zijn ?! Wat nu de tinkerwedstrijd in Maren_kessel niet door kan gaan ivm te weinig aanmelding zouden wij misschien met 2-3 tinkers hier wel aan mee willen doen (mits mijn vervoer t niet erg vind om wat meer km's te maken )

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:32

en wat houdt de TRAIL in ?!

en is er echt alleen B dressuur , 2 van ons groepje zouden in Maren-Kessel in de L meedoen (nooit officieel gestart), B is wel heel makkelijk voor ze

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:07

Ik gá ook .. Moeder is er eindelijk mee ingestemt ..
Ga met Dobbel mee..
Ga met Lonan dressuren

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:44

volgens mij kan je ook L hoor moet je even een bericht sturen.
Heeft iemand al doorgekregen welke proef en zo. komt al dicht bij namelijk dus zou wel handig zijn.
Het is nog niet zeker of viane mee gaat staat nog steeds bij de hengst en ze wordt maar niet hengstig. dus anders gaan zowel iris als ik een dressuur proef op lonan rijden.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:15

Hebben ons net aangemeld en wij kregen door B proef 3 + 4

O misschien dat er dan nog 1 in L meedoet, maar die heeft momenteel ontzettend veel last van exceem (over heel lichaam) dus misschien kan ze wel helemaal niet meedoen

[edit] Neem trouwens aan dat we info over betalen wel krijgen met startlijst, want kan nu geen rekeningnummer of zo vinden ?!
Laatst bijgewerkt door grid op 06-06-06 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:26

Ik heb nog wat bijzonders voor de liefhebbers:
Nancy Bosters komt paarden readen!
Hierbij een uitleg van haar, wil je dit bij je paard laten doen, geef je bijtijds op wat ze kan er maar 10 doen op 1 dag.

Hoe werkt een reading???

Allereerst kijk ik het dier eens goed aan, oogcontact is voor mij heel belangrijk, hierbij krijg ik een gevoel door hoe het dier zich over het algemeen voelt en de dingen beleeft. Ook beelden van gebeurtenissen die bij het paard indruk hebben gemaakt kunnen hierbij doorkomen, ik zeg gewoonlijk alles wat ik doorkrijg van het dier, mits het vertaalbaar is, hieruit kan een eigenaar meestal een reactie geven of het inderdaad gebeurt is of geplaats kan worden. Verder geeft een dier ook medische mankementen door, zoals pijn in de buik, blessures aan benen of kleine ongelukjes, zoals door een draad gaan, verwondingen dus, dit zal ik ook vermelden. Medische mankementen voel ik bij mezelf in mijn lichaam en tast zo het dier even af.

Ook gebeurt het wel eens dat er dingen doorkomen die nog moeten gaan gebeuren, onthoud altijd goed wat ik heb gezegd, wat niet is, kan meestal nog komen en het gebeurt vaak dat het een paar maanden later uitkomt, of eerder.

Mensen die een reading laten doen zijn meestal nieuwsgierig naar het wel en wee van hun dieren, of ze goed in hun vel zitten en wat eventueel beter kan op het gebied van verzorging en rijden. Ook dingen die het paard irriteren komen uit een reading, zoals bijvoorbeeld een bepaalde rijstijl die niet bevalt bij het dier. Wees hier altijd op voorbereid, ik ben gewoon eerlijk in mijn uitspraken, dus ook negatieve dingen kunnen eruit komen.

Ik hoor vaak van mensen dat ze na een reading een veel betere band krijgen met hun dier, puur en alleen omdat ze hun dier nu beter begrijpen.

Ook overleden dieren kunnen geread worden door middel van een foto. Veel dierenliefhebbers zijn benieuwd hoe het is aan de "andere kant" en of ze b.v. een juiste beslissing hebben gemaakt door het dier te laten inslapen. Het is dus ook mogelijk om foto's mee te nemen van een dier wat overleden is. Het geeft eigenaren meestal rust en acceptatie na een reading met een overleden dier... Zo'n reading werkt hetzelfde als een reading met een nog levend dier...

In principe kan ieder dier geread worden, mits ze ervoor open staan op dat moment. Het gebeurt een enkele keer wel eens dat het niet lukt op het moment dat ik daar ben. Als een eigenaar het wil, kan ik een foto maken en dan thuis verder kijken, meestal lukt het een paar dagen later wel om iets los te krijgen. Het ligt puur aan de openheid van het dier. Lukt het echt niet om kontakt te krijgen, zal ik dit ook eerlijk zeggen.

Er kunnen tijdens een reading ook vragen gesteld worden door de eigenaar, mits ze daar behoefte aan hebben, er zullen ook tijdens een reading altijd wel vragen opborrelen die men graag wil weten van hun dier.

Het hoeft niet zo te zijn dat hetgeen een eigenaar graag weten wil, uit een reading komt, mits daarom gevraagd wordt. Het is puur de beleving van het dier wat ik doorkrijg, en bepaalde dingen kunnen voor een eigenaar heel belangrijk zijn, en voor het dier niet, dus daarom zeg ik altijd, stel vragen als je iets speciaals wilt weten...
Een reading duurt ongeveer een half uur...

Dus interesse, mail me dan even.
We zitten trouwens met de rijders aardig vol, van alles wat, wordt een leuke dag met al die Tinkers en Irish Cobs, net als "vroeger".

En natuurlijk is iedereen welkom om te komen kijken en even bij te beppen!!

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:28

Ik heb er enorm veel zin in kiss,

wat kost zo`n reading als ik vragen mag.

kiss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 22:21

dobbel schreef:
Heeft iemand al doorgekregen welke proef en zo. komt al dicht bij namelijk dus zou wel handig zijn.
Het is nog niet zeker of viane mee gaat staat nog steeds bij de hengst en ze wordt maar niet hengstig. dus anders gaan zowel iris als ik een dressuur proef op lonan rijden.

Ja hoor in principe kunnen alle proeven tot het Z worden gereden, we hebben goede jury's uitgenodigd.

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 22:22

dobbel schreef:

doggiezzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 22:44

volgens mij kan ook alles.maar neem even contact op met de icv.die kunnen je alles vertellen over het hoe en wat.
maar ik weet zeker dat iedereen welkom is met zijn of haar ding.

kiss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 23:27

dobbel schreef:

Ja hoor in principe kunnen alle proeven tot het Z worden gereden, we hebben goede jury's uitgenodigd.

kiss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 23:28

kiss schreef:
dobbel schreef:

oeps gaat niet helemaal goed ik kan ook beter rijden

kiss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 23:31

dobbel schreef:
Ik heb er enorm veel zin in kiss,

Zo'n reading kost 7,50 euro
je kan ook op de site van Nance kijken voor meer info

http://www.staldanae.nl/

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 07:15

Oke dat lijkt me wel wat voor dat geld ik geef me op
nu ik er toch ben.

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 09:19

grid zei
"en wat houdt de TRAIL in "
trail is een onderdeel uit de western.Met verplichte onderdelen zoals back up en hek nog meer onderdelen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 11:35

oh ja er was ook iets voor western

Wel leuk al die takken van sport hoop dat ik tussendoor ook nog wat rond kan kijken bij de andere onderdelen enzo ...

Moeten nu wel een stukkie verder kachelen dan naar Maren-Kessel dus hoop dat we niet al te vroeg hoeven zullen toch wel ca 2,5-3 u van te voren op stal moeten zijn ivm laatste controle of wit , dan alles inladen, reis, dan van trailer af opzadelen en losrijden ...
(ha ha klink ik nu al gestresst )

Wishper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 12:11

ik kom ook kijken is vlakbij!

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:39

Wordt vast een gezellige dag en druk, als ik het zo eens hoor, ook bij ons uit de buurt komen veel mensen kijken... heb er zin in, eindelijk weer eens wat leuks te doen op tinkergebied.

Ik ga jullie paarden readen als er interesse voor is, meeste tinkerfans van het ICS zullen me nog wel kennen, ik heb veel van jullie paarden geschetst voor het stamboek toendertijd, samen met Anita... en ook de Tinkertales heb ik voor jullie verzorgd anderhalf jaar...

Misschien tot de 18e en anders bij de Tinkerrit in Ossendrecht en anders vast nog wel eens op een ander evenement...

Rianavaplu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 18:22

Hé Danae,

Wanneer is die Tinkerrit in Ossendrecht? Eindelijk eens echt iets dichtbij!!
Kom uit Hoogerheide, Tink staat op het Zandfort zal je al wel eens gezien hebben misschien?
Hoop dat ik mee kan met de rit!!

Groetjes Rian

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:35

Jazeker ken ik jou tink... die mooie vos....

Ik kom iedere dag voorbij.... werk bij Fokker daar...

Heb je moeder ook pas nog gesproken... zat bij mij op tekenles.... misschien heeft ze het wel eens over me gehad...

Als ik je een keer zie bij je tinker, zal ik eens stoppen, vorige week zag ik je nog bezig trouwens, maar ben doorgereden...