Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:Er waren zoveel bijna witte Tinkers bij Mollema
Kiara schreef:Soxje schreef:en ik kreeg steeds maar een video te zien van een bijna witte tinker die ik niet wilde.
Snowdon?![]()
Of Nuala?
Kiara schreef:snowdon schreef:Er waren zoveel bijna witte Tinkers bij Mollema
Ik geloof je meteen!
Moest er zelf wel om lachen eigenlijk, vooral omdat Snow nu zo leuk is!
En niet meer dat schonkige broekie van toen.
Maar jij keek daar destijds al doorheen
boos. Direct in de aanval en zeker bij die man kun je dan geen weerwoord meer geven. TinkerRyan schreef:Ik zou er nooit naar toe gaan.
Ik heb al meerdere slechte verhallen gehoord (ook van paardenmensen die niet in de tinkers zitten).
Over keuringen die niet kloppen, papoorten die nooit opgestuurd worden en sorry hoor, maar een echte paardenman die al zoveel paarden heeft gezien moet wel het verschil tussen een 1.5 jarige en een 2.5 jarige kunnen zien.
Een terugbrenggarantie is leuk maar dan moet er niet nogmaals 500 eur bij als je hem/haar al zowiezo teug kan brengen.
Als je tevrede bent na aankoop is het goed, maar als er na de aankoop toch dingen zijn die niet lekker lopen en je wilt eventueel je paardje terug brengen heb je str**nt aan de knikker.
Als je kijkt hoeveel dat je voor een tinker daar betaald mag er ook wel een dvdtje bijzitten. Ik heb zo'n dvdtje gezien en het stelt echt niets voor.
ik ga geen namen noemen want ik denk niet dat diegene het op het internet wil zien
beantsje schreef:ja maar dat geldt toch niet voor hele jonge Tinkers? ik bedoel, de eerste paar jaar kan je het als leek zelfs nog zien aan het wisselen van de tanden. Pas als er gewisseld is, kijk je naar het slijten.
roosjehe schreef:ik heb al mijn tinkers daar gekocht. ik heb er 6 plus een shet maar die komt ook daar van daan. ik heb er erg goeie ervaaringen mee. ik kwam daar in het begin elk weekend daar werkte ik dan ook. het zijn gewoon onze vrienden geworden. ik heb daar ook goed leren rijden dus ja ik ben daar erg tevreeden. ze geven je daar alle tijd om een goed paard tezoeken en om op het paard te rijden. dus daar zal ik als ik jou was wel een paard gaan kopen.
je bent 11, hebt 6 tinkers gekocht en heb daar in 't begin gewerkt. Iets klopt hier niet, maar wat? snowdon schreef:@ Boya: Roos d'r ouders hebben die paarden daar gekocht en Roos hielp bij Mollema op stal!
IndianaJones schreef:het zijn zo op het eerste gezicht heel erg aardige mensen. Ben er een paar keer geweest, niet zelf voor een Tinker overigens. Maar voor vrienden en een collega. Uiteindelijk daar geen Tinker gekocht.
Cindy (Spetter) vroeg ze ook eens om een grote Tinker en werd behoorlijk afgeblafd. Dat waren geen Tinkers. (zag ik laatst dat ze vol trots wel zelf een grotere Tink op hun site hadden staan...tsss). Mirna had er een leuke ruin gezien, die was basis ingereden, maar ze mocht hem niet proberen daar in de bak, ook niet even erop zitten en stappen, ze moest hem zo maar kopen. Mirna wilde toch graag even proberen hoe hij aanvoelde. Mocht niet..kans was groot dat ze hem dan zou verpesten omdat hij net ingereden was.
Niet gekocht!
En ze zijn heel erg aardig, totdat je met kritische vragen komt of dingen zegt over Tinkers waarvan jij zeker weet dat je gelijk hebt...dan worden ze heuuulboos. Direct in de aanval en zeker bij die man kun je dan geen weerwoord meer geven.
Dat kwam bij mij raar erg raar over.
Het is in ieder geval niet mijn stal nummer 1 om wat te kopen.
Ook erg prijzig vind ik overigens, voor een paar (over het algemeen) kleine, vaak nog schrale en pas ingereden paardjes.