Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zet de link van de ICV nog even hier als je wil Mariska, kan hem niet vinden, was ooit blond
Helemaal goed !
)
dus dat wordt idd een 2.5 uur hoor!
Okee, grijs en nog oud ook geloof ik. Mijn paardjes halen de 2,5 uur wel maar deze dame niet. Dus wij gaan voor de korte route en ik geloof dat ik dan zelfs niet fluit. Neem een reserve ruiter mee die kan mij dan vervangen. Maar maakt niet uit ik doe het wel. En in het begin fluit ik en hoor dan het paard van pellie wel terug fluiten. Zullen ze wel denken wat een rare vogels. En dat klopt.
Okee, grijs en nog oud ook geloof ik. Mijn paardjes halen de 2,5 uur wel maar deze dame niet. Dus wij gaan voor de korte route en ik geloof dat ik dan zelfs niet fluit. Neem een reserve ruiter mee die kan mij dan vervangen. Maar maakt niet uit ik doe het wel. En in het begin fluit ik en hoor dan het paard van pellie wel terug fluiten. Zullen ze wel denken wat een rare vogels. En dat klopt.Okee, grijs en nog oud ook geloof ik. Mijn paardjes halen de 2,5 uur wel maar deze dame niet. Dus wij gaan voor de korte route en ik geloof dat ik dan zelfs niet fluit. Neem een reserve ruiter mee die kan mij dan vervangen. Maar maakt niet uit ik doe het wel. En in het begin fluit ik en hoor dan het paard van pellie wel terug fluiten. Zullen ze wel denken wat een rare vogels. En dat klopt.

)
.
Ze heeft wel behoorlijke sporen zag ik, mag hij donderdag meteen weghalen. Wat groeien die dingen zeg!