Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pellie schreef:ik ga mij ff verdiepen in slecht sperma
Ik verdiep me liever in goed sperma
Citaat:Als een hengst voldoende bewegende sperma heeft, vind ik dat hij prima voor de dek kan. Liever dat dan een Zidane, die een supersperma had, maar 2 losse knieen.......
Mariska_28 schreef:Toch lijkt het niet alles te zeggen... Offspring zijn nakomeling haalde de spermaeis ook niet, terwijl Offspring dat zelf wel deed (neem ik aan?)
Esme_27 schreef:Daarnaast vind ik alleen bewegende spermazoiden ook niet voldoende, ze moeten natuurlijk ook goed gevormd zijn!
Mariska_28 schreef:Esme_27 schreef:Daarnaast vind ik alleen bewegende spermazoiden ook niet voldoende, ze moeten natuurlijk ook goed gevormd zijn!
Tuurlijk, maar waarom een hengst dan afkeuren als hij voldoende goedgevormde spermatozoides heeft?
Volgens mij gaan we trouwens verschrikkelijk off-topic hier...
Spetter schreef:Jammer dat dit topic, een topic om wat foto's te laten zien uitdraait op een discussie over sperma, stamboeken enzo. Zo was dit topic hier niet neergezet.
Hoe dan ook.... het is en blijft een prachtige hengst vind ik. Goedgekeurd of niet!
HjaN schreef:Dank je Kiara,
inderdaad de jeuk en de vlekken zijn na het schrijven bijna helemaal weggetrokken. Fijn te lezen dat jij en Esme-27 ook behoren tot de serieuze tinker eigenaars
Jan
HjaN schreef:Jarenlang heb ik het kunnen weerstaan: reageren op een, hoe noem je dat, een bijdrage ? op het bokt forum.
Plaats ik een goed bedoelde tip ( zie topic over het homozygoot zijn van Ryoan O'Malley) en weet ik daardoor hoe zo'n forum werkt. Jan.