[TI] Tinkerpraat buiten de huiskamer....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:01

Dat moeten we nog even afspreken, gaat Bram, Bas, Bob ook weer mee? Mannen....... daar moet je je niets van aantrekken.

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 21:10

fjordkootje schreef:
Dat moeten we nog even afspreken, gaat Bram, Bas, Bob ook weer mee? Mannen....... daar moet je je niets van aantrekken.

Mannen Welke mannen?????

Gave foto's weer van Kootje.... Heeft dus weer mooie tandjes.....

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:21

hheeeee indezz,ik kom je even goeiedag zeggen

post ze hè

sneppie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 21:23

Indezz heb ik iets gemist? is Baloe verkocht ?

Lucy_1

Re: Tinkerpraat buiten de huiskamer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 21:37

Ha Dess.... wat gezellig zeg..... dat je hier ook nog effe komt....

En ja Snep, Baloe is verkocht....

sneppie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 22:09

das mooi ik zag `m namelijk niet meer onder in je dinges staan !

vandaar

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 08:49

Ik vind het persoonlijk erg jammer, we hebben er sinds we hier in tinkers stonden een aantal erg leuke mensen bijgekregen die de weg naar de huiskamer ws nooit zouden hebben gevonden!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 09:25

Ben heel benieuwd wat er uit een poll zou komen....

sneppie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 11:56

misschien stomme vraag maar wat is een poll?

Ik ben vrij nieuw op dit forum (zie posts, hihihi ) en ik zou tinkerpraat in de huiskamer voorlopig niet gevonden hebben. Dus ik denk dat je gelijk hebt, niet alle tinker fans zullen dat kunnen vinden in het begin.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 12:08

indezz vond/vind dat je op TP best wat zinnigs te vertellen hebt/ had ... ( heb zelf de laatste tijd alleen weinig tijd om bij te lezen en te reageren )
Dus die paar post moeten toch wel lukken

dus zoek nieuwe post en reageer of plaats zelf iets gaat best snel en zo super zinnig hoeft t ook niet te zijn tenminste ik had niet t gevoel dat ik zo bijzonder gereageerd had, maar was wel meteen "goedgekeurd"

Rassenpraat, medisch, rijtechnisch, fokkerij ... genoeg keuze toch en niet alle topics zijn vele pagina's

succes ermee en als ik weer meer tijd heb misschien tot ziens op TP

BrankaZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 12:14

irish_lady schreef:
Ik vind het persoonlijk erg jammer, we hebben er sinds we hier in tinkers stonden een aantal erg leuke mensen bijgekregen die de weg naar de huiskamer ws nooit zouden hebben gevonden!

In de huiskamer had ik TP nooit gevonden en in het begin niet eens kunnen deelnemen. Ik kan er meekletsen, maar vind het toch jammer dat TP naar de HK is verplaatst.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 13:56

grid schreef:
:D indezz vond/vind dat je op TP best wat zinnigs te vertellen hebt/ had ...

Dank je wel.......

Probleem momenteel is dat ik vaak effe in pauze onder mijn werk ofzo wel eens even een reactie plaatste. Momenteel kost het gewoon teveel tijd om eerst van een onderwerp op de hoogte te raken en daar dan ook nog eens op te reageren.....

Dus het zal nog wel effe duren ben ik bang

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 13:58

Ik kom ook even hoi zeggen!

Wel jammer hoor dat jullie er nog steeds niet in de HK mogen.. ach dat had ik al gezegt.. Maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen..

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 14:11

He Indezz, snel weer terug komen en meekletsen hoor!
Eerlijk gezegd beviel TP op het subforum mij ook beter, alles stond zo lekker bij elkaar.

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 16:31

Diep in mijn hard vond ik het hier op het tinkerforum ook beter staan maar goed jammer dat er niet gewoon even over gestemd is of in iedergeval even een nieuw topic voor geopend was zodat iedereen een mening had kunnen geven, Ik vind het wel vrij irritand ben ik ondertussen achter.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 16:47

Op zich maakt het niet uit.... je kunt ook allemaal weer hier heen komen toch? Tinkerpraat buiten de huiskamer voor degene die er geen problemen mee heeft dat iedereen mee kan reageren.......

Dus gewoon hier reacties plaatsen

Gaan we verder waar we gebleven waren....

Leonoor : wat een prachtige foto's van Joosje op HTP..... mooie kijkertjes hoor..... En dat ze nu op hun verwekkker lijken zeg niks...... Je moet ze bekijken als ze groot zijn, maar zullen altijd wat van allebei hebben.... Maar dus zekers ook van jouw....

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 17:56

Hoi Indezzz!!! En alle anderen die nu niet op tp kunnen komen. Jammer zeg! Hopelijk is het probleem snel opgelost. Het is ook meteen een stuk rustiger op tp, dus hopelijk komen jullie snel terug!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 18:20

Voor degene die niet in de HK kunnen is het vervelend, maar Maya heeft het in Tinkerpraatje gevraagd en toen kwam niemand met een reactie. Dus ook wel een beetje eigen schuld. had er maar gereageerd moeten worden. iedereen snel overal antwoord geven, dan kan je snel naar de HK.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 18:43

Dank oa Bonte voor de steun... Ik heb meerdere malen gevraagd of dat het terug moest naar de HK, daar werd in korte getale positief op gereageerd, en daarna eigenlijk niet meer. Zondag heb ik besloten om koppen met spijkers te slaan en niet te wachten tot eindelijk iedereen eens gereageerd had. Want ik had het al meerdere malen gevraagd.

Verder is het eigenlijk niet de bedoeling dat dit een tweede tinkerpraat wordt. Het staat in de HK waar het op zijn plaats staat, dat dit topic open is gebleven is om jullie duidelijkheid te verkrijgen over hoe het op te lossen om wel in de gewone Tinkerpraat te kunnen kletsen. Ik geloof dat iedereen dat nu weet en snapt hoe te handelen, die zinnige paardenposts heb je echt zo! Bovendien is er veel meer leuks op Bokt te zien dan enkel dit forum. Iedereen kan meelezen en bijna iedereen kan meekletsen. Dus gaat dit topic op slot, gezien er al een Tinker-klets-praat topic loopt