Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fjordkootje schreef:Dat moeten we nog even afspreken, gaat Bram, Bas, Bob ook weer mee? Mannen....... daar moet je je niets van aantrekken.
Welke mannen?????

ik zag `m namelijk niet meer onder in je dinges staan !
) en ik zou tinkerpraat in de huiskamer voorlopig niet gevonden hebben. Dus ik denk dat je gelijk hebt, niet alle tinker fans zullen dat kunnen vinden in het begin.
indezz vond/vind dat je op TP best wat zinnigs te vertellen hebt/ had ... (
heb zelf de laatste tijd alleen weinig tijd om bij te lezen en te reageren
)
gaat best snel
en zo super zinnig hoeft t ook niet te zijn
tenminste ik had niet t gevoel dat ik zo bijzonder gereageerd had, maar was wel meteen "goedgekeurd"
irish_lady schreef:Ik vind het persoonlijk erg jammer, we hebben er sinds we hier in tinkers stonden een aantal erg leuke mensen bijgekregen die de weg naar de huiskamer ws nooit zouden hebben gevonden!
grid schreef::D indezz vond/vind dat je op TP best wat zinnigs te vertellen hebt/ had ...

Maar dus zekers ook van jouw....
Ik heb meerdere malen gevraagd of dat het terug moest naar de HK, daar werd in korte getale positief op gereageerd, en daarna eigenlijk niet meer. Zondag heb ik besloten om koppen met spijkers te slaan en niet te wachten tot eindelijk iedereen eens gereageerd had. Want ik had het al meerdere malen gevraagd.