snowdon schreef:Chubby schreef:Quincy: Grote maat, veelzijdig, ruin, niet opgenomen > 2750,-
@ stees: Euhm, hij is toch opgenomen als jaarlinghengst?
jaah dat klopt! met 135 punten, telt dat ook dan?
ik dacht dat alleen volwassen keuring telde
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snowdon schreef:Chubby schreef:Quincy: Grote maat, veelzijdig, ruin, niet opgenomen > 2750,-
@ stees: Euhm, hij is toch opgenomen als jaarlinghengst?

)
) iets rijtypische merrie, drachtig van een mooie hengst, braaf karakter, goed bereden, 7 jaar en uitmuntende primeringen. Niet te groot, maar zeker niet te klein! Snel drachtig.
3200
2800
3500
, weinig behang 2500
, maar naar mijn smaak veels te luxe 
veelzijdig, veronderstel geregistreerd wegens naam?
en verder: waw!

eerst even nieuwe foto's van Angel maken, want die is erg veranderd

Citaat:Ik heb geluk er staat niet echt een paard voor mijn post om te taxeren..
Zo goed ben ik daar nl niet in

) ruin, gemiddeld behang, mooie bouw voor zijn type > 3000 euro
), zeer mooie bouw, flink behang > 3250 euro
) > 3000 euro
) niet bont, geen papier
)
Ik heb het lijstje van Snowdon maar gekopiëerd, ben ondertussen alle namen alweer kwijt hihihi. Ik heb ook gelijk een tweede bok geopend zodat ik alle foto's nog eens kan bekijken 

2850 euro
) Ik vind daardoor het hoofd altijd wat kleiner lijken. Verder erg mooi gebouwd 3000 euro
mooie sokken, mooi hoofd, mooie bouw 3500 euro (ik had meer gegeven als hij Hengst was
)
leuk getekend alleen dus te luxe voor mij. 2500 euro
mag ik ff kwijlen
Heel mooi gebouwd, een echte cob! Mooie sokken, alleen door het gladde hoofje, lijkt het alsof ze zo'n klein koppie heeft. Maar ik ben nu de winterhoofden gewend met al die baarden hihihi 3500 euro
ff kwijlen weer hoor, wel jammer dat hij niet in het veulenstamboek staat. Ik zou dat zeker met hem gaan doen! nu 1250 euro als hij een premie zou hebben (tja ik krijg nu meer verstand ervan
) 1500 euro
3000 euro
Jammerrrr dat die ruin is. 3000 euro
Wat een prachtige tinker is dat! Echt mijn smaak, de kleur de bouw, de uitstraling sokken alles.... Is echt mijn paardje (wanneer ga je haar verkopen hihihihi, nee hoor geintje) 3750 euro
, erg mooi dus. mooie sokken, en dat rode hoofdstel, helemaal toppie! 3250 euro
Wat een prachtige hengst is dat! Die manen, echt waanzinnig! Die borst en die nek, echt om te
zucht... ik zou net als Pellie ook zo 5000 euro ervoor geven!