Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cayusejuhh schreef:Kijk nadeel. Als ze dat DAAR doen.. dan mag het allemaal
maar als je het HIER doet.. dan lopen ze de zeiken
, zou ik de nieuwe eigenaren van Jip en Jessamy nooit adviseren om naar een keuring te gaan.... snowdon schreef:flettie schreef:Jody die van henla_tent hier op bokt was had wat mij betreft goed als een Scudder door het leven kunnen gaan. Dat was een kruising Tinker x Arabier.
Tinker x Draver
Dat maakt ook de Scudders in Engeland, dus imo is dat idd een Scudder.
Leonoor schreef:Ook al is Baggio een echte tinker, zou ik de nieuwe eigenaren van Jip en Jessamy nooit adviseren om naar een keuring te gaan....

)* dan krijgt je gezeik meestal als je dat op wil laten nemen

) Dat vond (en vind) ik dus een tinker. Toen ik ben gaan kijken op de site van NSvT (toen ik ging rondkijken welk paardje bij me paste), zag ik ook de grai's en de scudders staan en ik had gelijk zoiets van, dat is niet mijn paardje (dus niet het soort waar ik op val, bedoel ik dus). dus ik weet dat ze er zijn, maar das voor mij dan ook alles ook
ik had hem gekocht als veulen voor richard toen ik NEt met hem ging.
niet omdat het een tinker was.. want hij leek zeker niet op een tinker toen hij klein was. ( hij was 3 maand toen hij vanzn moeder kwam )
Heerlijk mooi en lief ding, daar kijk je toch ook naar
dus toen waren ze nog niet commercieel
) maar ze is wel al 4 jaar bij me en de liefste hond van de wereld. Maar echt engels is ze niet, die ander van mij wel, want 1 keer die fout gemaakt... dan trap je er niet meer in he
wellicht heb je wel 2 grais gekocht (bij wijze van dan he)

Maar een fries noem je toch ook geen kruising? Terwijl je een arabo-fries wel zo noemt.
Ze overigens ned. kampioen 2005 geworden.
binnenbakje komen.
zijn van dat bont en vele haartje en mooie blauwe oogjes en dat leverd soms een extra puntje op voor al het extra werk dat je hebt als je met een tinker wedstrijd rijdt.
Ik krijg soms wel eens een 9 en dat heb ik bij mijn witte arabier in de dressuur sport nog NOOIT
gehad en die liep Z1

mischien kunnen ze er wat mee.
Mazzel-meid schreef:De scudder heb ik hier in Nederland nog nooit gezien eigelijk. Weet iemand of er op de keuring ooit eentje als Scudder ingedeeld is?
Paraat schreef:stevige booty. Lekker rond en stevig