Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sinada schreef:Ja klopt het zijn half broers.......
ach ja , de hengsten staan hier tussen de merries en zijn al behoorlijk aan het ontwaken uit de winterslaap zeg maar.
We moeten altijd veel regelen thuis maar ook voor de show. Je kunt ze niet met zijn 3 en in een trailer zetten niet waar !!
Maaaaaaaaaaar je mog gerust hier een keer komen kijken hoor !!
nu dus wel

Zoals gewoonlijk
Sinada schreef:Tja Pitalo moeten we wel meenemen anders is bonte niet te genieten .)
*Tequila* schreef:Chantal(ChantalJamie) en ik zullen er ook weer zijnZoals gewoonlijk
. Zou het niet willen missen hoor Chantaljamie schreef:*Tequila* schreef:Chantal(ChantalJamie) en ik zullen er ook weer zijnZoals gewoonlijk
Ook beter bekend als het duo Hyper en Actief zijn wij zeker van de partij![]()
. Zou het niet willen missen hoor
flettie schreef:Zal ik dan maar alle MacDonalds-en langs de route bellen dat ze geen cola aan jullie moeten verkopen?
Bonte schreef:flettie schreef:Zal ik dan maar alle MacDonalds-en langs de route bellen dat ze geen cola aan jullie moeten verkopen?
Ze komen vlak langs een Mac
snowdon schreef:Bonte schreef:Ze komen vlak langs een Mac
wel meer
van cola wordt Renee altijd zo lekker hyperactief van
secretariaat ga ik maar even vanuit
Heb wel een hengst, maar das zo'n sukkel denk niet dat hij door de show komt hihihi
Arme ik
Biancaa schreef:Jammer weer hoor.... alleen weer hengstenHeb wel een hengst, maar das zo'n sukkel denk niet dat hij door de show komt hihihi
Waarom nou geen show voor merries... kan ik Angel komen showen... Maar dat kan geloof ik pas vanaf 3 jaarArme ik

Cayusejuhh schreef:Zo ik heb NET me stal besproken.. Vorig jaar heb ik ettele malen gebeld en dan moest ik weer ander keer bellen. en puntje bij paaltje had ik GEEN stalnu dus wel
![]()
WIEHA
Cayusejuhh schreef:Dat zijn de register en stamvoek hengsten van 1 en 2 jaar oud .
snowdon schreef:Cayusejuhh schreef:Dat zijn de register en stamvoek hengsten van 1 en 2 jaar oud .
Een jaarlinghengst die als veulen niet is gekeurd, dus eigenlijk met die keuring pas voor t eerst wordt gekeurd/opgenomen is toch ook welkom?
snowdon schreef:Cayusejuhh schreef:Dat zijn de register en stamvoek hengsten van 1 en 2 jaar oud .
Een jaarlinghengst die als veulen niet is gekeurd, dus eigenlijk met die keuring pas voor t eerst wordt gekeurd/opgenomen is toch ook welkom?