@kimmie, hihihi nou je had al besloten dat je niet gaat scheren
) Heerlijk vind ik die baarden, snorren, pluimen in de oren en ga zo maar verder
dus ff inhouden hoor
Dat hoort juist bij een Tinker (maar das mijn mening) en ik vind het juist gezellig staan, net grote knuffelberen 
Als je hem eenmaal hebt en je bent ermee omgegaan, denk ik dat je wel inziet, dat het bij hem hoort en bij hem past. Meestal moet je dat eerst zelf ervaren

Prijsklasse, ik denk met papieren, dat je zeker wel 3500 euro kan vragen. Ik heb natuurlijk zelf ook rondgekeken naar tinkers en de meesten zitten wel rond die prijsklasse. Uiteraard al naar gelang hoe hij eruit ziet (en dus niet de lange haren
hihihi ) Ik bedoel dus bouw en uitstraling. Driekleur is ook erg mooi, volgens mij kan je daar ook meer voor vragen, maar dat weet ik niet zeker.Hoop dat je er wat aan hebt en ik hoop ook dat er snellllll foto's komen

@Broadway. Ik denk dat je een beetje overdreven (kleinnnnnn beetje maar hoor....) reageert...Kimmie vraagt een normale vraag. Ze is niet thuis in de tinkers en als je dan warmbloeden gewend bent, kan ik me voorstellen dat je zoiets hebt, van hup eraf die handel, zit alleen maar in de weg. Ze schrijft toch juist met smaak en met lol dat ze zich in zal houden. Dat was maar een geintje hoor....
Over wat je over Dobbel schrijft, jij plaatst iets 2 keer, kan je het enter/return knopje niet vinden? Moeilijk he zo'n computer...
Verder vraag ik me af, als jij paarden masseert en fysio doet, tjee hoe gefrustreerd moeten die paarden dan wel niet zijn als jij al zo heetgebakerd bent. Ik heb geleerd dat masseren en fysio rustig moet gebeuren, heerlijk ontspannen, volgens mij is dat niet iets wat jij kunt... tijd voor ander beroep misschien?
Sjo ik heb ook even mijn mening gegeven
oja als je er fouten inziet broadway... ja ik ben dyslectisch (goh laat ik dat woord nou goed opschrijven...)
)
en dus uiteindelijk ook terug kwamen (proeftijd) ...
--> zijn er veel die daar niet tegen kunnen
... denk dus echt dat aan 23/7 op stal en ook t voer heeft gelegen ...
Ik heb ook een tinker, maar die is altijd zo glad mogelijk
shamks snowdon....
)