Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. De TS schreef maart/april, dus zal nu nog wel niets weten.
Cayusejuhh schreef:alloa
* was dit topic al weer vergeten *![]()
Ik ben benieuwd wanneer
dobbel schreef:En messchien is er een grote vlakte waar mensen als er dan toch behoefte voor is een galopje kunnen doen en
de rest even kan toekijken of zo

Enya_Indy schreef:Cayusejuhh schreef:alloa
* was dit topic al weer vergeten *![]()
Ik ben benieuwd wanneer
ja dat dacht ik al ,ik denk zal je even herhinneren nog wel geintersseerd???
* lopend *
Pellie schreef:ja ik ben ook wel erg benieuwd naar de datum, want ik werk ook wel in het weekend dus ben wat beperkt of ik kan of niet
Cheveyo schreef:als er een grote vlakte is waar men gaat galloperen dan stuitert die van mij er zo achteraan denk ik, weet het niet zeker. Lekker rustig heeft dus onze voorkeur, zullen er vast wel meer zijn inderdaad. Ben benieuwd naar de opzet die het gaat worden, leuk initiatief!
mustang123 schreef:Cheveyo schreef:als er een grote vlakte is waar men gaat galloperen dan stuitert die van mij er zo achteraan denk ik, weet het niet zeker. Lekker rustig heeft dus onze voorkeur, zullen er vast wel meer zijn inderdaad. Ben benieuwd naar de opzet die het gaat worden, leuk initiatief!
Geen zorgen, er is geen "grote vlakte" in het Amsterdamse bos, dus dat probleem lost zich vanzelf op. Wel is er een baan waar (hard) gegaloppeerd kan worden bij de Amsterdamse Manege. Wellicht inmiddels niet meer, want de laatste keer dat ik daar was, stond er opeens een bouwwerk.
Heeft er iemand een tinker voor me te leen? Dan wil ik ook mee!!
Nuala is niet echt op conditie (op dit moment ziek) dus rustig aan zou fijn zijn.