Bang zijn voor premieverlies zou voor mij persoonlijk geen reden zijn om lid te blijven van het huidige ICS (lees: fam. Heijkoop).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

), antwoordde gewoon hoe ik denk dat het zit met eventueel verlies van premies.
Teuntje111 schreef:.. Al is ze ICS, ze is gewoon hartstikke mooi gebouwd.
Teuntje111 schreef:Ik ben ook niet bang om ze kwijt te raken, want Bonita heeft niet zomaar haar Ster gehaald met 2 keer 152 punten.. Al is ze ICS, ze is gewoon hartstikke mooi gebouwd. Maar het kost wel weer geld om haar bij het NSvT een premie te laten halen, want dan moet ik haar weer laten keuren en dat vind ik zonde van mijn geld.. Ze kan er immers ook 2 maanden van eten
Ann schreef:Maar wat voor waarde hebben die ICS premie´s dan als ze zijn gegeven op basis van de mening/oordeel van de fam. Heijkoop? Als je paard `goed` is, haal je bij het NST of welk stamboek dan ook, toch ook wel mooie premie´s
Soxje schreef:Wat bedoel je hiermee Teuntje111? Ik neem niet aan dat je bedoelt dat de meeste ICS-paarden slecht gebouwd zijn
Teuntje111 schreef:'k Vind alleen wel dat er door sommige mensen een beetje neerbuigend wordt gedaan over de ICS-paardjes, dat ze lang niet zo mooi zouden zijn als die van het NSvT, terwijl daar zeker wel uitzonderingen op te maken zijn. Ik doel daarmee niet op jullie, maar gewoon over het algemeen wordt vaak gezegd: Ohh van het ICS, jammer, dan zal je paard bij het NSvT waarschijnlijk niet zo hoog scoren. Het lijkt soms wel dat eerste premie NSvT paarden de èchte eerste premie paarden zijn en die van het ICS niet volgens sommigen. Dat vind ik onterecht, want ook bij het ICS zitten echt schitterende paarden. Paarden met NSvT papieren zijn voor sommigen verheven boven die van het NSvt, en de paarden van het ICS zouden kwalitatief veel minderwaardiger zijn, die reacties vind ik erg jammer, want je kan niet alles over 1 kam scheren. Ik ben er van overtuigd dat er zowel in het ICS als in het NSvT hele goede paarden rondlopen en dat er ook minderen bij zijn.
Citaat:Als je een echte cob hebt, kun je beter naar het ICS
Daarom vind ik het juist goed dat er een stamboek is voor cobs en de luxere cobs, de tinkers. Bij het NSvT willen ze ook graag goede bewegingen zien en de echte cobs hebben dat gewoon veel minder waardoor ze lager geprimeerd worden bij het NSvT is mijn ervaring. Daarom ben ik zo blij met het ICS, maar dan had er een democratisch bestuur moeten zitten en was ik helemaal blij geweest
pubelia schreef:hoi
ik heb dus ook mijn lidmaatschap eergisteren opgezegt.
En ook met de reden van mijn opzegging.
Toen werd ik gisteren gebelt door toon van de zande (bestuurslid)
Die heeft dingen gezegt, ik heb mijn mening gezegt hoe ik over bepaalde dingen denk. En somminge dingen beaamde hij ook. Hij had al meerdere mensen gebelt die het met sommige dingen niet eens waren, maar ook met mensen die geroyeerd zijn. Hij heeft alles op geschreven en hij ging er mee aan de slag. Daarop heb ik ook besloten om mn lidmaatschap aan te houden, op betere tijden??
mvg pubelia
....NikitaGoGo schreef:Ik ben nog steeds lid en hoop op betere tijden, die hopelijk zeer snel zullen komen.