[TI] Het gevecht van de hoefsmid tegen de sokken...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Re: Het gevecht van de hoefsmid tegen de sokken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 20:54

Gister is dus de smid geweest en Sayla doet t voor al súper net alsof ze t al jaren zo deed (trots )
Achter was nog moeilijk, maar dat komt ook --> gewoon dooroefenen was advies en smid is zo geduldig --> helemaal Top.

Hij was wel weer aan t klagen dat die hoeven altijd ZO hard zijn dat ze bijna niet te knippen zijn (altijd zweten dus )
--> hij zei nog tegen pensioneigenaresse "als nou veel meer KWPNers ook zo'n hoeven zouden hebben dan zouden er bijna geen op ijzers hoeven"

en hij heeft totaal geen last van de sokken die houdt ie omhoog met de hand waarmee ie voet pakt , was volgens hem geen moeite --> hij vind t al super fijn dat ze zo makkelijk zijn

Ja ... behalve de mijne dan --> maar hij heeft ergere gehad en t gaat zonder hulpmiddelen enzo (waar hij ook geen favoriet van is)
en dus ook steeds beter en hij (en ik ook hoor ) heeft er dus wel vertrouwen in dat ze over een tijdje net zo makkelijk is als de anderen
Maar daar werkt hij dan ook goed aan mee , hij geeft haar echt vertrouwen/ rust en heeft zó veel geduld enzo...

HULDE AAN DE HOEFSMID --> moest ik even kwijt

tinkert_tje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 21:43

ik deed altijd zweetbandjes pom d-jee zijn sokken
nu was ik van de week bij de aktion en heb beenwarmers meegenomen dat werkte super
gister kreeg d-jee nieuwe ijzers en heb ik ze dus getest de hoefsmid was er ook erg blij mee
niks geen last meer van zijn sokken

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 21:47

hehe zo heb ik er ook nog een stel liggen en die draag ik nooit (net als nylonkousen) dus misschien ook eens het proberen waard!

fijn dat sayla het zo goed doet!!!