Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
irish_lady schreef:Soxje: wat voor kruiden en hoe kom ik eraan?
tinkermeisje schreef:De rasp was ik op aanraden van de hoefsmid met Badedas.
Een goene leemkuur kan ik je erg aanraden. De mok is ook wat minder maar dat kan ook door de Sebacil komen.
snowdon schreef:wortels en teveel gras die mok kunnen veroorzaken? Dit klinkt even erg vreemd.. heb je of iemand anders hier meer info over?

irish_lady schreef:Soxje: wat voor kruiden en hoe kom ik eraan?
Kiara: ze krijgt speciaal hooi!
En die groene leem ben ik al achter aan geweest, maar dat mag absoluut niet als je paard gechipt is!
fjordkootje schreef:Heeft de 3 weken leem iets zichtbaars goed gedaan, desillies?

Jackieboy schreef:wat altijd heel goed helpt is verlopen diesel olie maar aangezien ze het open haalt kan je dat beter niet doen.. verder zou ik het ook niet wete..
desillies schreef:fjordkootje schreef:Heeft de 3 weken leem iets zichtbaars goed gedaan, desillies?
eerlijk gezegd weet ik het niet
hij was voor die tijd futloos en had jeuk.
tijdens de kuur had ie ineens wratjes en poepte hij veel.
na de kuur was hij weer wel wakkerder en had ie minder jeuk naar mijn idee en de wratjes waren weg ,maar op dit moment krabbelt ie er weer op los......
kom er idd maar eens achter waar het aan ligt, het is van buitenaf vechten tegen de bierkaai! 
snowdon schreef:schruft.. kortsjes
*proest* dat had ik niet eens gezien zeg!