hij laat zijn ballen niet zakken
hij is ook geen bal aan hihihihih
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En hij is geobsedeerd door ETEN! Hij wil zelfs nog wel eens liggend aan het kuil in de ruif knabbelen!!
Baileys schreef:Aaaahh, da's zielig Nicole.....
....ze hadden maatjes voor elkaar moeten worden maar goed het risico zat er in, staan nu gescheiden sinds dag 1. Nu gaan we voor 2 paardjes een maatje zoeken haha, weer verder gaan met zoeken. 
)
tinkerkatie schreef:Minpuntje aan mijn Tinker is dat ze er als een malloot vandoor kan gaan en zichzelf dan helemaal overstuur maakt.
Vooral als we in de bak aan het werk gaan. Ze wilde dan steeds wegscheuren. Het gaat nu wel beter en kan ik haar sturen tijdens het weglopen. Dat kon eerst niet. Het is ook niet elke keer als we in de bak rijden. Ik kan het al aan haar zien tijdens het opzadelen. Dan is ze ongedurig en wil niet stilstaan. Dan ga ik vaak maar eerst longeren en dan gaat het in de bak ook een stuk beter.
Als we buiten zijn en er ligt iets engs dan laat ik haar gewoon even kijken. Eerst wil ze er dan het liefst in rengalop vandoor. Maar met wat aanm,oedegingen krijg ik haar er wel bij. Als ze het gezien heeft is het de keer daarna ook niet meer eng en loopt ze er zo langs. Erg fijn vind ik dat.
Ach ja verder is het gewoon een lieverd die soms een beetje lomp kan zijn.
Ik ben groot fan van mijn beessie!
Dat is helemaal over (afkloppen).
en hij is 1 kennig.. voor de rest is het een top paard
frenia schreef:fjordkootje schreef:Een minpuntje bij MIJN <--->*glimmmm* Tinker = dat ze er nog niet is
Deze vind ik echt goed*lol* Lig hier echt te schuddebuiken van het lachen!
Ik wil niet meer bij haar en Koot weg, wil niet werken, wil niet naar huis toe.....
fjordkootje schreef:En ik altijd maar denken dat Koot zo'n groot smoel had... 13cm, Mira ook. Okee verder dus maar bitloos, Chubby?
Denk het niet
. Toen ze hiet net kwam heeft ze jammer genoeg heel veel manen aan een boom afgeschuurd
.
dus ik kan ze ook niet knippen hoefsmid ook al zo iets dat moet met verdoving staat ze echt te slapen ziet er best sneu uit maar het is niet anders
wat een lekker dier
maar ik vind haar toch echt geweldig