Misschien kom ik wel kijken met hondlief, dan gaan we eerst even lekker het strand op (eindelijke weer strandfoto's van mijn boef) en daarna jullie uitzwaaien of terug zien komen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Niets persoonlijks hoor.

!
Cayusejuhh schreef:Hmmz .. denk dat ik toch afzeg. Rich vind het te ver EN zo lang in de trailer ( wat eigelijk niet uit maakt) EN dan zo eing te rijden EN dan weer terug. Dan zijn we zon 8 uur onderweg MET vervoer en MET rijde.
Vind die te ver
dus helaas ik zeg dus met deze af...........
ik ga ook mee!!!
alleen dat was al bekend.. met een Sleeswijker! desillies schreef:stand van zaken op dit moment....
* Rianne ? met een Sleeswijker (iemand weleens zo'n paard gezien?)

desillies schreef:Annick en Denise (mijn dochter) worden manusjes van alles.
tinkerLuna schreef:desillies schreef:Annick en Denise (mijn dochter) worden manusjes van alles.
En de foto's dan?
desillies schreef:
heel misschien gaan mee:
Jacqueline (Chubby), Elke (Mazzel-meid) en Leon (snowdon) komen met de honden buurten
Moeten we alleen samen vervoer regelen.. desillies schreef:nr 17 heeft zich aangemeld
Arjen de Bel met dyna of renie (Fries)
dobbel schreef:O dat zou ook een idee zijn, maar dan moet ik nog een overnachting regelen, zal eens kijken of dat gaat lukken, Hoe laat zijn we terug van de rit heb je daar al enig idee van,
)..met paardjes gaat helaas niet lukken...