Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tinkiebel schreef:€170,- valt me nog mee
Leonoor schreef:
Maar dan komen er ook nog andere kosten bij hoor. Ik zal eerlijk toegeven dat ik 2 jaar terug rond de 1000 euro alles bij elkaar kwijt was.
Dat was ook best veel, hè..... Baileys schreef:Leonoor schreef:
Maar dan komen er ook nog andere kosten bij hoor. Ik zal eerlijk toegeven dat ik 2 jaar terug rond de 1000 euro alles bij elkaar kwijt was.
En dan die bekeuring nogDat was ook best veel, hè.....
90 euro was die boete toch? Wie rijdt er dan ook 100 met de trailer. En ik maar lekker slapen achterin. Baggio sliep ook in de trailer
snowdon schreef:Moest jij die boete dan betalen? Voor het te hard rijden...? Vind ik wel een beetje asociaal van je chauffeur!
snowdon schreef:Moest jij die boete dan betalen? Voor het te hard rijden...? Vind ik wel een beetje asociaal van je chauffeur!
Baileys schreef:snowdon schreef:Moest jij die boete dan betalen? Voor het te hard rijden...? Vind ik wel een beetje asociaal van je chauffeur!
En het geinige was dat ik de acceptgiro thuis kreeg, 't was namelijk mijn trailer...
snowdon schreef:Hihi, altijd leuk dat gedoe met trailers en chauffeurs etc
). Ik regel de auto, van mijn baas, flinke Landrover, zij de trailer. Zij rijdt, ik regel hotel en ontbijt. Hebben nog een groom bij, dan moet alles toch lukken?Leonoor schreef:tinkiebel schreef:Ik ben er ook. Zit nog te twijfelen met of zonder hengstTot wanneer kan je je inschrijven? en de kosten ervan kan ik ook nergens vinden
31 december sluit het. De kosten heb ik ook nog niet kunnen vinden....
, dus ik vrees dat jullie meerdere berichten van mij gaan krijgen...
Chubby schreef:Vandaar misschien de "waarschuwing" om bij twijfel een jaartje langer te wachten met een jonge hengst.
snowdon schreef:@ turbotinker: datgene wat ze zeggen over je Tinker KAN gegrond zijn op basis van een goed woordje over hem te doen richting jou om jouw te verblijden en het KAN zijn op basis van over te halen hem bij het NST aan te melden, zijn toch weer inkomsten... Je weet het niet.
Maar ik kan met 1000 % overtuiging zeggen dat de juryleden ABSOLUUT ONAFHANKELIJK zijn en werkelijk NIETS maar dan ook NIETS te maken hebben met de financiën van het stamboek. Ook is er is absoluut geen belangenverstrengeling. Laat dit aub duidelijk zijn.
. 
turbotinker schreef:Nee jullie hebben ook gelijk
Maar het punt is gewoon dat is zo enthousiast over hem ben,en vele met mij...
Dan heb je het natuurlijk liever gister dan vandaag he
Anders neem ik hem van het jaar eerst een keer mee naar de gewone tinkerkeuring (registerhengsten 2 en 3 jaar.)
Of is dit dom gedacht?
Kan hij vast aan een keuring wennen,kan ik meteen zien of hij in de smaak valt en een mooie premie krijgt...
Citaat:wordt vaak te geïdialiseerd door vele mensen...
snowdon schreef:zou men wijs moeten worden, maar dat gebeurt nog steeds niet altijd
Leonoor schreef:Citaat:wordt vaak te geïdialiseerd door vele mensen...
jeetje Nadine wat een moeilijke woorden ga jij opeens gebruiken![]()
Maar je hebt gelijk. moet eerlijk toegeven dat ik ook niet wist waar ik aan begon en dat het af en toe behoorlijk tegenvalt.... En vooral de verantwoordelijkheid voor die merries. Allemachtig. Als er dan 1 een trap oid krijgt, schrik ik meer dan bij mijn eigen dieren. Maar goed, door schande en schade....
ik wist niet eens hoe ik ze moest schrijven