Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wat voor waarde heeft deze nep-keuring nog? 
Ann schreef:Maar waarom ga je dan niet naar een erkende keuringWat voor waarde heeft deze nep-keuring nog?
Het is misschien een leuk dagje uit, maar ga dan naar de zwarte markt in Beverwijk of zoiets
@jacky2, die zgn. premie's morgen hebben geen enkele waarde...
Chubby schreef:Als je toch de keuze hebt tussen betalen voor een echte keuring en betalen voor een nep-keuring...![]()
En Boya, met een hengst mag je in allebei de "stamboeken" staan... Is uiteraard voor een hengst ook daadwerkelijk meerwaarde!

dobbel schreef:Ik noem dat pure geldverspilling maar goed dat is mijn mening, Maar je paard stijgt daar echt niet meer van in waarde, En ervaringen kan je ook ergens anders op doen,
Naar alle verhalen die je gehoordt hebt hef je toch helemaal geen waarde meer aan hoe zo`n keuring verloopt, het is pure vriendjes politiek ben je voor krijg je goede punten ben je tegen krijg je slechte punten, Wordt helemaal niet meer gebaseerd op het paard maar op de mensen achter het paardt, Nou ik vind dat te zielig voor woorden,
Teuntje111 schreef:Even een kleine off-topic opmerking, hebben jullie wel aan mevrouw Vonk gevraagd of je haar bericht en e-mail adres hier neer mag zetten? Dit in verband met de wet van Privacy, voor het geval dat ze niet weet dat persoonlijke berichten openbaar gemaakt worden, op verschillende fora.

Boya schreef:Ongeveer 1/2 jaar geleden hoorde ik weer dat dat achterhaald is. Je mag nog maar in 1 stamboek met je hengst staan?
) en snap er niet zoveel meer van....