Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Barokkie schreef:Ik zou wel een wheelcover willen met een tinkerprint erop (liefst mijn eigen tink natuurlijk)
Iemand een idee of die ergens te koop of te maak zijn?
Mazzel-meid schreef:Ik schop deze weer eventjes omhoog.. sorry daarvoor![]()
Maar ik ben nog steeds op zoek naar een leuke Tinkersticker voor op de vrachtwagen, bij de deur, en die moet zo'n 30 cm hoog zijn. Het gaat dus niet om een hele grote.
Ik heb de links bekeken die Teuntje noemde, maar dat is allemaal duits, deze vind ik wél erg leuk;
maar er staat verder op de site;
Wie hoch sind die Versandkosten?
Innerhalb Deutschlands:
Bei Bestellungen im Gesamtwert unter € 100,- berechnen wir Versandgebühren von € 5,-, Bestellungen im Gesamtwert über € 100,- werden kostenfrei versandt.
Eu-Nachbarn:
pauschal 10,00€
Betekent dat dan dat er 10 euro verzendkosten bij komen? voor een simpele sticker? dat vind ik nl. nogal veel..
Mazzel-meid schreef:Die jas is echt geweldig
Alleen wel érg duur zeg... pff..
Ik ben op zoek naar een Sticker, niet zo heel groot.
20 bij 20 cm ofzo. Voor op de vrachtwagen van m'n vader (jaja, ik heb 'm besmet geloof ik)
Iemand enig idee waar die te verkrijgen zijn?
Suzanne vd schreef:Ik ben bezig met het schrijven van een tinkerboek!
yarka schreef:Barokkie schreef:Ik zou wel een wheelcover willen met een tinkerprint erop (liefst mijn eigen tink natuurlijk)
Iemand een idee of die ergens te koop of te maak zijn?
Kan ook via mij!
yarka schreef:Suzanne vd schreef:Ik ben bezig met het schrijven van een tinkerboek!
Wat komt er zoal in?
, gebit,Indezz schreef:Teuntje : die sleutelhanger is gaaf!!!! Ik zag hem niet meer staan op de site, is die ook niet in Nederland te koop?
fjordkootje schreef:Indezz schreef:Teuntje : die sleutelhanger is gaaf!!!! Ik zag hem niet meer staan op de site, is die ook niet in Nederland te koop?
Staat wel op die site hoor, misschien leuk om em met meerderen tegelijk te bestellen? Scheelt weer in verzendkosten...

jacky2 schreef:Ik zag wel een gave deken met een tinker achter aan de zijkant !

[/quote]jacky2 schreef:Ja, het nederlandsstamboek is aanwezig met een stand !
Ik geloof dat het ICS niet welkom was ??????
Indezz schreef:[quote=
Oja,ik zag ook nog een heel leuk stalbordje,en die sleutelhanger is ook erg gaaf en niet zo duur vind ik,het is dat ik een sleutelhanger heb van macho zelf !
[/quote]
Heb je er een foto van? Die zou ik wel eens willen zien!