sorrie als ik nu een domme vraag heb gesteld maar dan moeten ze toch te vinden zijn met die chip of werkt dat alleen in nl
maar iig heel veel sterkte met zoeken en ik hou ook mijn ogen open. Hoop echt dat ze terug komen..!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Swieb schreef:update.....
Iemand die ik ken heeft gepost op een frans tinkerforum, wilde lief doen:
Ik heb de foto's ook naar een helderziende gestuurd en die denk dat de parden nog in Nederlande zouden zitten, hij zij bij de polders of de kust...
dus mensen aan de kust................... of in de polders oogjes open wie weet klopt het wel
lhOveSs_siDj schreef:mischien ga ik nu een hele hele domme vraag stellen in eentje zat toch een chip.. ik heb het topic gelezen maar ik heb niks gelezen over dat je naar de politie of iemand bent geweest die dat afhandelt om te kijken waar het paard zich bevind.. dat kun je toch met die chip kijken.. is mij verteld tenminste..!!
sorrie als ik nu een domme vraag heb gesteld maar dan moeten ze toch te vinden zijn met die chip of werkt dat alleen in nl
maar iig heel veel sterkte met zoeken en ik hou ook mijn ogen open. Hoop echt dat ze terug komen..!!!!

Citaat:kreeg net zelfs mail uit Zwitserland ook daar zijn ze nu actief bezig!