Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jacky2 schreef:Was het nog druk op de keuring ?
jacky2 schreef:Weet je ook uitslagen ?
Teuntje van bokt zou ook met bonita meedoen !
O,nee is natuurlijk leuker als ze het zelf kan melden ! foutje !

Ik ben ook heeel benieuwd!!
Dat veulentje was inderdaad een scheetje, die haren onder zijn buik!! Echt schattig!Kiara schreef:Ik heb je ook gezien, Teuntje111.
En Bonita dus ook.
Die grote merrie Leah vond ik echt een plaaaatje, die heeft terecht beter dan de rest gescoord!
Teuntje111 schreef:Oja, nog heel erg Oliebol, ik was Bonita haar stamboekpapieren mee te nemen, daar kwam ik pas achter toen we onderweg wilden gaan.. Ik ben toen nog naar huis geraced en mijn stalhouder is alvast gaan rijden met Bonita.. Echt als mn hoofd niet vast zat![]()
Bonte schreef:Toen jij de bak in kwam, moesten wij (Kiara en ik) aan de kant
Teuntje111 schreef:Bonte schreef:Toen jij de bak in kwam, moesten wij (Kiara en ik) aan de kant
Hihi, dan heb ik een hele tijd tegen jullie ruggen aan staan kijken, want toen stond ik nog lekker buiten met mijn paardje en jullie bij de deur naar de tinkies aan het kijken
Maar ja.

Bonte schreef:Teuntje111 schreef:Hihi, dan heb ik een hele tijd tegen jullie ruggen aan staan kijken, want toen stond ik nog lekker buiten met mijn paardje en jullie bij de deur naar de tinkies aan het kijken
Nee, toen je langs ons moest had je geen paard bij je. Je was met je vriend.
Stond je bij de deur bij de tafel dan? Waar ook de andere fotograaf van het ICS stond? Die foto van jullie zou ik dan graag eens willen zien, via pb
Teuntje111 schreef:Oei, dan weet ik het niet meerStond je bij de deur bij de tafel dan?
Bonte schreef:Teuntje111 schreef:Oei, dan weet ik het niet meerStond je bij de deur bij de tafel dan?
Nee, bij de deur waar de paarden binnen kwamen. Tegenover de kantine.
Teuntje111 schreef:Had een van jullie middenblond krullend haar?
Bonte schreef:Teuntje111 schreef:Had een van jullie middenblond krullend haar?
Kiara en ik ben aardig aan de maat en had een beige jas aan met fototoestel om mijn nek.