[TI] Wie heeft er een tinker van Mollema(Vegilin van Claerbergen)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jean

Re: Wie heeft er een tinker van Mollema(Vegilin van Claerber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 08:43

snowdon schreef:
Foei Jean toch... je vergeet er 3!

????????????????????????????? welke dan, o ships cody en storm natuurlijk ja en cheyene maar die heb ik via via gekocht

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 11:05

Goed zo

Deighton

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 00:09

Hoi,

Wij hebben ook een Tinker van Mollema: Lesley
We hebben haar eind 2002 gekocht.
En ze is super!!

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 09:00

Mijn Tinker Bono komt ook bij Mollema vandaan, in 1999 heb ik hem op 5 december gekocht, ik wilde graag een zwarte tinker hebben, dit nadat ik er eentje gezien had op paardenkamp, die nu ook op bokt te zien is, want hij is inmiddels van iemand anders, de tinker heet Salmiak, nu nog steeds erg mooi paardje. En bij mollema hadden ze eentje staan, dus ik gaan kijken en ja gelijk verliefd, dus de volgende dag is hij naar Vianen gebracht en nu heb ik nog steeds erg veel plezier met hem, het is echt een grote schat met een piep klein hartje want het is een echte schijtebak hihi.

Hazna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 13:22

De Tinker van mijn dochter, Hazard, komt daar oorspronkelijk ook vandaan! Wij hebben hem van een particulier gekocht, nu bijna 2 jaar geleden, die hem daar gekocht heeft. Hazard is een bruinbonte ruin, 6 jaar en 1.40 m hoog. Hij is echt een schatje en vreselijk braaf .

Siobhaun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 13:57

Mijn tinker Siobhaun komt daar vandaan. Ik heb haar in juli van dit jaar gekocht en ze staat sinds augustus bij mij.
Ik ben er echt heel erg tevreden mee, ze is super lief en ze is super fijn met rijden. Echt totaal verkeersmak. doet niks op tractoren enzo. Echt heerlijk!!!!

Siobhaun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 13:57

Oh ja, ze is ook nog drachtig...

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 18:46

ik heb mijn ex tink daar ook vandaan, Sya de eerste effen tinker van bokt

ik heb Sya midden 2000 daar gekocht en heb haar januari dit jaar helaas moeten verkopen maar heb een geweldige tijd met haar gehad ben alleen wel opgelicht door hun.
ik heb Sya gekocht als een 6 jarige, ingereden, 1.53m hoog en Sya bleek 10 te zijn, niet ingereden alleen zadel mak en 1.48 hoog.

vind het jammer dat het zo moest had haar toch wel gekocht.
foto van sya:
http://tinypic.com/6o0gbb.jpg

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 21:33

Mooie merrie, wel zwaar oliebol dat ze 4 jaar ouder was dan werd gezegd. Kan mij hopelijk niet gebeuren, een vriendin van mij is veearts, en ik laat haar een eventuele aankoopkeuring doen.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:29

Zo wat een hoop Bokkers hebben hun tinkers bij Mollema vandaan zeg !

Ik wilde 3 jaar geleden ook daar gaan kijken maar vond het zover weg,bijna 3 uur rijden !
Dus gingen wij naar de familie Kanters,het was het eerste adres dat wij gingen bezoeken,op jacht naar een tinker !
Het werd een dag om nooit te vergeten,mijn zussen gingen mee met de kids en een nichtje ging mee,echt volle bak !
Twee en een half uur rijden en toen waren we er om bij eleven,we hadden er een super gezellige dag,80 tinkers gezien,en om half 7 wilden we nog niet weg !
Zo gezellig was het er,macho zag ik als laatste,wim en hetty hadden een merrie van 3 staan die vond ik wel leuk,maar ik wilde eigenlijk een ruin,toen zei wim ,ik heb nog een weitje daar staat nog een leuke,we nemen voor de zekerheid een trailer mee.
En dat was macho,toen hij aan kwam rennen dacht ik bij mezelf,als dat geen hengstje is of merrie van 2 dan is hij voor mij en zo kwam ik aan macho !
Ik heb er nog nooit spijt van gehad en hij gaat ook nooit weg !