[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tinuss

Re: Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 08:26

Goede morgen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 08:35

Zo... Heb alweer van 3 vergaderingen de notulen uitgewerkt. Mag de baas ze zo nakijken en verbeteren (want het is best lastig notuleren als je zo bleu bent in een bedrijf).

Nu ff voorbereiden (inlezen) op vanmiddag, dan hebben we weer een vergadering van een Raad van Commissarisen waar ik notuleer, nog wat verzoekjes de deur uit doen voor aanvullende informatie en een en ander aan kleine ad hoc klusjes.

Ik geniet echt van hard werken, stom he! Heerlijk als ik stapels heb liggen waaruit ik kan kiezen Soms word ik er ff hyper van, maar meestal houd ik wel van de hectiek...

En nu ga ik eerst ff rookpauze houden. Neem ik gelijk de notulen van de vorige vergaderingen van het bedrijf van vanmiddag mee om alvast in te duiken...

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 08:36

Ik heb echt nog geen bal gedaan
En rookpauze heb ik niet

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 08:53

even iets typen, dan kan ik ook weer meedoen

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 09:03

Dank je Keevagirl, ik kan hier om 10 uur weg, dus

Morgen mijn nieuwe auto ophalen heb ik ook al zin in

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 09:09

* Meld zich op deel 6 *
Annick, spiritueel rijden....Klinkt leuk. Hoe doe je dat?

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 09:14

Vindt het zo jammer dat ik niet naar houten kan zaterdag
Maar ik moet eerst helpen met wedstrijden op de manege en daarna heb ik om 17:00 vrijgezellen feest

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 09:15

inderdaad annick, ik ben ook benieuwd. wie geeft er les?

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 09:30

Ik krijg ook geen mailtjes van dit topic

Wat een gedoe zeg met die trailer regelen. Heb nu dus een trailer erbij gehuurd voor dit weekend, vrijdag moet die dan opgehaald worden voór half 6 en maandagochtend weer terug. Alleen, de vriend van mijn vader die ermee gaat rijden die komt pas vrijdagavond laat en gaat zaterdag weer naar huis.. dus die kan die trailer niet ophalen en/of terugbrengen. aaarrrghhh

Nu dus auto van vriendin geregeld die ik kan lenen en mijn vader durft dan wel te rijden met de lege trailer... maar voordat ik zo ver was had ik al een uur erop zitten waarin ik iedereen die ik ken weer eens moest bellen...

Er zal vast nog veeeeel meer verkeerd gaan!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 09:33

Esme_27 schreef:
Ik krijg ook geen mailtjes van dit topic

Wat een gedoe zeg met die trailer regelen. Heb nu dus een trailer erbij gehuurd voor dit weekend, vrijdag moet die dan opgehaald worden voór half 6 en maandagochtend weer terug. Alleen, de vriend van mijn vader die ermee gaat rijden die komt pas vrijdagavond laat en gaat zaterdag weer naar huis.. dus die kan die trailer niet ophalen en/of terugbrengen. aaarrrghhh

Nu dus auto van vriendin geregeld die ik kan lenen en mijn vader durft dan wel te rijden met de lege trailer... maar voordat ik zo ver was had ik al een uur erop zitten waarin ik iedereen die ik ken weer eens moest bellen...

Er zal vast nog veeeeel meer verkeerd gaan!

Ik weet nog steeds niet of ik mee ga.. omdat het slecht weer wordt en met beebje daar niet zo ziet zitten dan.. maar ik kijk even aan iig rich is op tijd bij jou

Had jij nog het paspoort van LIlah gehad/?

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 09:46

Esme_27 schreef:

Wat een gedoe zeg met die trailer regelen.

Ik ben zooooo blij niet meer afhankelijk te zijn van anderen wat dat betreft. Trailer + rijbewijs was best een investering maar wel superhandig het allebei zelf te hebben. Hoewel je dan met 4 paarden nog niet ver komt natuurlijk

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 09:56

Ik baalde gisteren joh.. grrrrrrrrrrrrrrrr. Wat wel prettig was is dat onze instructrice gebeld had of ik een uurtje later mee kon doen. Dan zat ik gelijk in de les van Jan & Flan. Dat betekende dat we meer tijd zouden hebben om op ons gemak te eten en de soep voor vandaag (ook vanwege les) te koken. Gaat de telefoon, stalgenootje of we haar 2 paarden (merrie en ruin, dus 2 verschillende weilanden) binnen willen zetten. Wij balen want je moet echt een enorm stuk lopen. ol: En even later ging nog eens de telefoon of dat we Fluit ook binnen wilden zetten. Jan de 2 merries maar gehaald en ik de 2 ruinen. Wij ons dus rotgehaast. Snel die paarden binnen gezet en onze paardjes gaan poetsen en opzadelen.

We moesten ze zoals gebruikelijk eerst losrijden. We begonnen met draven over een rij balkjes. Daarna even inspringen over een kruisje. Na het kruisje lag verderop een grondbalk zodat we door moesten in galop. Dat werd ook een hindernis. En zo kwam er nog een 3e hindernis achter.
Daarna moesten we een lijntje met 2 springen in galop doen. En later moesten we wenden en via een gebroken lijn terug galopperen.

Uiteindelijk moesten we rechtsom beginnen met de 3 hindernissen, doorgalopperen en de 2 hindernissen nemen, vervolgens omkeren via de2 hindernissen die in gebroken lijn staan. En daarna de 3 hindernissen vanaf de rechterhand nemen.

Het ging allemaal lekker bij de paardjes. Ik was al bang dat ik het nivo van deze groep misschien niet bij kon houden maar t ging goed. Ik zal vragen aan mijn lesgeefmens of ik, als er een plekje is, over kan stappen naar die les. Beviel me goed om tegelijk met Jan te rijden!

We hebben de paardjes goed uitgestapt maar ze bleven wel wat vochtig. Daarna zijn we nog even bij de laatste groep gaan kijken en hebben geholpen met het opruimen van het springmateriaal.

Vandaag weer lekker groepsles

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:01

Leuk hoor die springles het nivo van de springers hier op stal is echt te hoog om aan mee te doen.
Ik spring wel over een aangespoelde biels op het strand .

Morgen dus een geplande strandrit gaat het enorm gieten .Nou ja we zien wel.......

Tricky1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:05

Hallo allemaal, op een nieuw Tinkerhoofdstuk... Wat een kletsmajoors zijn we toch. Niet veel te melden hier. Morgen naar Horse Event, dat zal me opvrolijken...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:28

Oh ja dat viel samen (tinkerrit en keuring Zeeland), nu weet ik het weer. Met een beetje geluk ga ik dan dus naar de Tinkerrit, dat wil zeggen dat ik eerder mag gaan autorijden van de artsen dan normaal, hope so....

Tricky toch, zal je vast goed doen om naar Horse Event te gaan

Ben nog helemaal gelukkig van het spelen met Kit gisteren, zo raar!

Heerlijk dat je je zo verheugd op de strandrit Jeanie, geniet er van! Dat het gaat regenen moet je gewoon niet aan denken

Wat voor een auto Jean, je kunt hem gelijk mooi uitproberen als je zaterdag dat lange stuk naar Houten moet rijden.

Jellie, op welk paard heb jij zelf dan gereden met de springles?

Lekker he dat onafhankelijke Baileys, wij hebben alles hier in huis (Mark E-rijbewijs, Vader de auto, Ik de trailer), met een beetje passen en meten komen we overal. Al zou ik toch graag zelf mijn E nog willen halen, dan ben je net iets meer onafhankelijk.

Hoop dat het je allemaal gaat lukken Esme, zou wel lekker zijn om zonder sores naar de keuring en weer terug te komen en alles volgens plan te kunnen halen/brengen. Wie komt er dan ook met 4 paarden haha.

Chubby, heerlijk he dat harde werken, ik mis het echt nu ik thuis zit. Ik presteer ook het beste bij stress, laat dat nou net niet goed voor me zijn maar oke, het werkt zo lekker! In een uurtje 3 notuleerverslagen af, zo zo.

Jammer dat je niet kunt Tarmine, en Nadine kijk maar uit met je kleine poppetje in dat rotweer.

Was begonnen aan het vernieuwen van mijn profiel maar das nog best veel werk eigenlijk, pffff. Van de week maar weer eens mee verder gaan.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:30

Jeanie, ik hoop voor je dat het morgen droog blijft. Zou zonde zijn als de strandrit in het water viel....

Morgenmiddag heb ik lekker atv. Gaan we eerst privélessen. Nog even vechten wie mag daarna naar de Makro en weer op tijd thuis omdat vriendin van mij op visite komt. Nog voor mijn verjaardag, dus kadooooootjes

EDIT:
Chev, ik spring iedere week met Fenno. Dat is ook een tinkertje van een stalgenoot van me Haar zoon had er geen zin meer in dus heeft ze mij gevraagd het over te nemen.
Kijk je wel uit dat je niet te veel hooi op je vork neemt… (autorijden) Leuk toch een vernieuwd profiel. Ik hou t iiig in de gaten
Laatst bijgewerkt door Jellie op 15-09-05 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:33

jeanie schreef:
Leuk hoor die springles het nivo van de springers hier op stal is echt te hoog om aan mee te doen.
Ik spring wel over een aangespoelde biels op het strand .

Morgen dus een geplande strandrit gaat het enorm gieten .Nou ja we zien wel.......

Ik duim voor je dat het droog blijft

Ik had het gister hele weg droog zijn we op het parkeerterrein voor stal gaat het toch gieten

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:34

Zo ben maar naar huis gegaan. Ben echt kapot... Helemaal duizelig in de auto, heb 'm maar aan de kant gezet en op kantoor ook bijna onderuit. Gaat me nu te ver, dus ik bel vanmiddag de dokter even... Hoop dat ik vanmiddag nog ff langs kan komen...

Word ik net gebeld door het uitzendbureau:"ja het bedrijf is er natuurlijk niet zo blij mee als je ziek bent he." Nee, ik wel dan? Pffff....

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:36

Wenk, beterschap joh! Wat een vervelende opmerking van het uitzendburo..

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:43

Oh ja dat was Fenno (tinker) inderdaad, nu vat ik hem weer , ik vind het leuk dat jullie zo vaak kunnen lessen in de week, stoer toch!

Jeetje Wen, dat is typisch een geval van je grens over gaan en de gevolgen er van merken. Doe voorzichtig, weet hoe het voelt om te laag te zitten met je bloeddruk. Hoop dat de dokter je iets kan geven dat snel helpt en dan gelijk een beetje je leefpatroon in de gaten houden hoor (hoor wie het zegt ahum, maar het is goed bedoeld natuurlijk ). Na de keuring gewoon even pas op de plaats maken. Als ik last van mijn lage waarden heb dan ga ik eten, zout, suiker etc, misschien helpt dat bij jou ook?

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:45

Jeetje Wenk dat klinkt niet goed
Heb je het zo druk met van alles dan

En wat een belachelijke opmerking zeg van dat buro
Alsof je erom vraagt om ziek te worden

Beterschap meis

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:53

Chev, doe ik ook, ik heb net wat dropjes op en ik ben nu 2 tosti's aan het maken...

Ja, ik ben net in een nieuwe fiunctie begonnen, dat kost een boel energie, ik ben momenteel elke dag met Lisje bezig, ik rijd Fer 3 a 4 dagen per week, ik ga af en toe uit, probeer regelmatig naar m'n vader te gaan en in het weekend leuke dingen doen.

Ik weet al een tijdje dat ik eigenlijk net te druk ben, maar steeds leek het "nog maar ff". Maar het word maar niet rustiger. Ik heb Fer ivm vakantie 2 weken alleen gedaan, is toch elke keer heen en weer rijden. Mera kwam steeds niet naar het weiland, is toch elke dag weer 2 keer water pompen etc. Het zijn maar kleine dingen maar al bij al wel te veel.

Het schijnt dat er al eerder een meisje via hun heeft gezeten die zich om het minste of geringste ziek meld. Ik ben dus juist niet zo, maar ik snap wel dat het moeilijk over komt als ik me in mijn 3e week ziek meld. Ik ga juist te lang door, meestal kom ik er pas achter dat ik beter even thuis had kunnen blijven als ik al weer bijna beter ben zeg maar....

Ach ja, kan rond 1 uur de HA bellen, dan zien we wel weer.... Stappie terug is in elk geval noodzakelijk.... Niet meer dan 2 paarden per dag doen, in het weekend minstens 1 dagdeel per dag vrij houden etc... Haha ik heb de goede voornemens al vaak zat gemaakt, nu nog uitvoeren...

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:55

Getver wenk, ik heb ook regelmatig last van lage bloed druk niet extreem maar ik ga dan acuut aan de zoute drop..

Net werk aan de lijn gehad mijn handen jeuken want met een aantal kids gaat het ronduit slecht. Een meid is zwanger van de vriend van haar moeder en ze wil het kindje houden.Meisje is 16 jr .

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:56

Het zal je alleen maar ten goede komen Wen, het is voor jezelf en daar is er maar 1-tje van

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:58

jeanie schreef:

Net werk aan de lijn gehad mijn handen jeuken want met een aantal kids gaat het ronduit slecht.
Een meid is zwanger van de vriend van haar moeder en ze wil het kindje houden.Meisje is 16 jr
:roll: .

Wat kunnen er soms vreemde combi's als ouders zijn.....ik kan daar echt niet bij. Hoop dat het allemaal goed komt met dat meisje en dat het niet een soort verkrachting is geweest maar ontstaan uit eigen wil. Kan me voorstellen dat je dan graag weer even met je werk gaat bezig houden.