Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Soms word ik er ff hyper van, maar meestal houd ik wel van de hectiek...
heb ik ook al zin in 
Esme_27 schreef:Ik krijg ook geen mailtjes van dit topic
Wat een gedoe zeg met die trailer regelen. Heb nu dus een trailer erbij gehuurd voor dit weekend, vrijdag moet die dan opgehaald worden voór half 6 en maandagochtend weer terug. Alleen, de vriend van mijn vader die ermee gaat rijden die komt pas vrijdagavond laat en gaat zaterdag weer naar huis.. dus die kan die trailer niet ophalen en/of terugbrengen. aaarrrghhh
Nu dus auto van vriendin geregeld die ik kan lenen en mijn vader durft dan wel te rijden met de lege trailer... maar voordat ik zo ver was had ik al een uur erop zitten waarin ik iedereen die ik ken weer eens moest bellen...
Er zal vast nog veeeeel meer verkeerd gaan!
iig rich is op tijd bij jouEsme_27 schreef:
Wat een gedoe zeg met die trailer regelen.
.
.Nou ja we zien wel....... 
daarna naar de Makro en weer op tijd thuis omdat vriendin van mij op visite komt. Nog voor mijn verjaardag, dus kadooooootjes

Haar zoon had er geen zin meer in dus heeft ze mij gevraagd het over te nemen.
Leuk toch een vernieuwd profiel. Ik hou t iiig in de gaten
jeanie schreef:Leuk hoor die springles het nivo van de springers hier op stal is echt te hoog om aan mee te doen.
Ik spring wel over een aangespoelde biels op het strand![]()
.
Morgen dus een geplande strandrit gaat het enorm gieten.Nou ja we zien wel.......
, ik vind het leuk dat jullie zo vaak kunnen lessen in de week, stoer toch!
). Na de keuring gewoon even pas op de plaats maken. Als ik last van mijn lage waarden heb dan ga ik eten, zout, suiker etc, misschien helpt dat bij jou ook?
.
jeanie schreef:
Net werk aan de lijn gehad mijn handen jeuken want met een aantal kids gaat het ronduit slecht.
Een meid is zwanger van de vriend van haar moeder en ze wil het kindje houden.Meisje is 16 jr :roll: .