Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pellie schreef:het wordt weer gezellig zie ik! ik laat afweten, werken en klussen!
Supertje schreef:Pellie schreef:het wordt weer gezellig zie ik! ik laat afweten, werken en klussen!
NouhouFlauw hoor.
Jordy heeft trouwens nog net voor de keuring weer eens wat, hij is weer bijna de helft van zijn manen kwijt, en ze waren net weer een beetje aangegroeidMaar dat is niet het ergste, het ergste is dat hij zich flink ellendig voelt....
Zijn manenkam is helemaal dik en zit vol met vocht, de huid is knalrood en gloeiend heet. Of ineens acute zomereczeem in aardig ernstige vorm, of wat de VA denkt (die nog langs komt) een flinke huidinfectie.
Ik weet niet wat dat is met die keuringen, vorig jaar vrat een weidegenootje zijn staart en manen helemaal kaal vlak voor de keuring, en nu dit....
Als het niet over is voor de keuring, of in ieder geval heel flink opknapt kom ik niet
Tinkermuts schreef:Shay, ik moedig je aan hoor
mamauba schreef:Overzichtje wie er allemaal komen:
* sweet_angel met verzorg tinker.
* Tinkermuts zonder knappe hengst want anders zouden alle merrie's alleen maar staan kwijlen ipv te lopen.
* Keevagirl met dagkamioen Keeva.
* Supertje met Jordy.
* jacky2 met Macho.
* Shayla met Shayla-
Rubriek Stermerries
* Trea met 2 tinkermeiden en microfoon![]()
* flettie samen met Noelle dus met de kampioen ruin 2004.
* bonte gelukkig met camera![]()
* Chubby in dienst van de jury als consumptie slaaf![]()
* Dupje met Dublin ook een dagkampioen.
* tinkiebel in het hokje van het secretariaat met labtop.
* Leon helaas zonder knappe vent![]()
* Sinada met flink wat tinkers van de BP.
* Esme met 4 lekker tinker merrie's en Jeugd kampioen Maddox natuurlijk.
* Ik Mamauba zonder tinkie's want die zijn al in Beilen geweest.
* Bambi37 met Iris
Zo vullen jullie even de lijst aan?
Bambi37 schreef:Pffffffffffffffff, Heel de zomer is het goed gegaan met smeren en de zon. En nu ben ik het verleden week door omstandigheden 1 keer vergeten en mijn Tinker Iris loopt dus met de korsten op dr neus!!!!!![]()
![]()
Flink verbrand dus..................
Hebben jullie misschien andere ideeën als smeren met uierzalf,vaseline,enz?? om het maar wat sneller te laten genzen?
Heb ik weer !!!!!!!!!!!![]()
Nu maar hopen dat ze weer een net neusje heeft op de keuring.
Groetjes Ingeborg (Bambi37)
Miiss_Siisii schreef:Ik heb zelf geen Tinker, maar ik woon wel in Houten, en neem altijd tijdens de Tinkerkeuring wel even een kijkjeZal even regelen of 'k Cow_horse ook mee kan krijgen
![]()
Maarûhh.. wat is de datum?
Bambi37 schreef:Pffffffffffffffff, Heel de zomer is het goed gegaan met smeren en de zon. En nu ben ik het verleden week door omstandigheden 1 keer vergeten en mijn Tinker Iris loopt dus met de korsten op dr neus!!!!!![]()
![]()
Flink verbrand dus..................
Hebben jullie misschien andere ideeën als smeren met uierzalf,vaseline,enz?? om het maar wat sneller te laten genzen?
Heb ik weer !!!!!!!!!!!![]()
Nu maar hopen dat ze weer een net neusje heeft op de keuring.
Groetjes Ingeborg (Bambi37)