Is het overigens niet mogelijk om in Uden ook een dressuurwedstrijd te organiseren?
Ik zag dat er in Noord-Holland wel een dressuurwedstrijd is, maar dat is voor ons wel een eindje rijden .... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik zag dat er in Noord-Holland wel een dressuurwedstrijd is, maar dat is voor ons wel een eindje rijden .... Bonte schreef:Ja hoor, je mag meedoen, maar het risico dat je aangehouden wordt is voor jezelf.
NicoleN schreef:Is het overigens niet mogelijk om in Uden ook een dressuurwedstrijd te organiseren?Ik zag dat er in Noord-Holland wel een dressuurwedstrijd is, maar dat is voor ons wel een eindje rijden ....
Barokkie schreef:Bonte schreef:Ja hoor, je mag meedoen, maar het risico dat je aangehouden wordt is voor jezelf.
Oke, dan gaat het inschrijfformulier in ieder geval op de bus, paspoort of geen paspoort![]()
NicoleN, ik ga ook naar Uden. Ik vind het ook al jammer dat er alleen in N-H een dressuurwedstrijd gehouden wordt, vind ik toch net wat te ver weg![]()
Maar ach, de keuring alleen is ook al gezellig toch![]()
Mijn merrie gaat meedoen in de rubriek registermerries 3-6 jaar, nog iemand die in deze rubriek meedoet?
Leonoor schreef:Hoop nog steeds op een extra keuring in Zeeland![]()
Citaat:Bonte, hoe zit het met merries/ruinen die ingeschreven staan bij het ICS? Moet je die zelf voordat je gaat uitschrijven of wordt dat automatisch gedaan als je inschrijft bij het NSvT?
Citaat:En het paspoort van ICS, wel gewoon geldig?
Bonte schreef:Leonoor schreef:Hoop nog steeds op een extra keuring in Zeeland![]()
Ga straks eens tellen hoeveel er al zijn aangemeld.
Maya schreef:En? Al geteld?
Bonte schreef:Leonoor schreef:Hoop nog steeds op een extra keuring in Zeeland![]()
Ga straks eens tellen hoeveel er al zijn aangemeld.Citaat:Bonte, hoe zit het met merries/ruinen die ingeschreven staan bij het ICS? Moet je die zelf voordat je gaat uitschrijven of wordt dat automatisch gedaan als je inschrijft bij het NSvT?
Volgens mij moet je zelf uitschrijven bij het ICS. Mail anders Anouk hierover nog.Citaat:En het paspoort van ICS, wel gewoon geldig?
Dat wordt overgestempeld ergens. Weet ook Anouk.
Bonte schreef:We zitten nu op 27 belangstellenden.
snowdon schreef:Hoeveel waren er dan in België?
MelanieS schreef:Ik hoop dit jaar met Kieran mee te kunnen doen in Hoofddorp, maar dat is nog niet zeker. Ik kom sowieso, met of zonder paard!
odilia schreef:ik ga naar beilen met een 4 jarige merrie die ik rij, ze gaat voor de opnaming van het stamboek en als het meezit nog een premie erbij.
Dus met wie kan ik meeten?, we gaan denk ik zoiezo daar de hele dag heen. Ik had net even gelezen dat lowra ook heen gaat, toch en wie nog meer?
Want zonder ons had lowara niet eens kunnen gaan 
odilia schreef:ik ga naar beilen met een 4 jarige merrie die ik rij, ze gaat voor de opnaming van het stamboek en als het meezit nog een premie erbij.
Dus met wie kan ik meeten?, we gaan denk ik zoiezo daar de hele dag heen. Ik had net even gelezen dat lowra ook heen gaat, toch en wie nog meer?
odilia schreef:ze heet amber, afstammeling weet ik even niet uit het hoofd.
ik heb nog geen foto's van haar voor om hier op te zetten. het is een 3 kleurige bonte van 1.40.
en de catalogus heb ik niet, ik neem aan dat de eigenaren hem wel hebben dan zal ik wel even kijken.