anca schreef:Dus ik niewsgierig op mp kijken maar kan niet vinden welke jullie bedoelen
Als je clydesdale in de zoekfunctie gebruikt, dan zie je de advertentie wel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cp112 schreef:DuoPenotti schreef:Beter dan te vet
Deze zomer op de wei en je herkent haar niet meer terug.
Vet is ook niet goed maar deze is echt veel te bloot en weinig ontwikkeld voor de leeftijd. Lijkt eerder een jaarling.
Zegt niet dat ie niet leuk kan worden maar nu geen 6+k waard.
Nadiine__x schreef:Een tinker X clydesdale is een drumhorse.
Je betaald hier voor het clydesdale bloed, die vaak grote maat en brave koudbloed die ze gaan worden.
De kruizingen worden gemaakt om. Er vers bloed in te houden, om de tinkers groter te fokken zonder er warmbloed in te stoppen, om karakter te verbeteren, en zo zijn er nog een aantal redenen.
Dus nee ze hebben geen papier of eigen stamboom, maar ze hebben wel een specifiek fokdoel en worden bewust zo gefokt.
De prijs die jij noemt is een normale prijsklasse voor deze kruizing in de huidige markt. Inderdaad ervanuitgaande dat hij gezond is. ik zou hem zeker laten keuren.
En je kan altijd een bod doen incl. Keuring.
Nadiine__x schreef:Een tinker X clydesdale is een drumhorse.
Je betaald hier voor het clydesdale bloed, die vaak grote maat en brave koudbloed die ze gaan worden.
De kruizingen worden gemaakt om. Er vers bloed in te houden, om de tinkers groter te fokken zonder er warmbloed in te stoppen, om karakter te verbeteren, en zo zijn er nog een aantal redenen.
Dus nee ze hebben geen papier of eigen stamboom, maar ze hebben wel een specifiek fokdoel en worden bewust zo gefokt.
De prijs die jij noemt is een normale prijsklasse voor deze kruizing in de huidige markt. Inderdaad ervanuitgaande dat hij gezond is. ik zou hem zeker laten keuren.
En je kan altijd een bod doen incl. Keuring.
cp112 schreef:@monique. Een Drumhorse is wel degelijk een benaming voor een ras. In Nederland hebben we er wellicht geen stamboek van maar in het buitenland wel degelijk meerdere.
Echter, zijn dit goed gefokte dieren met papier. Maar Nu wordt de aanduiding Drumhorse hier ook wel gegeven aan kruisingen tussen tinkers en shires/clydesdale.
Dit dier van de advertentie is een import. Ik gok dat daar een simpel blanco registratie paspoortje bij zit. Hoeveel %tinker er in zit is dus wel gissen in dit geval.
Caily schreef:cp112 schreef:@monique. Een Drumhorse is wel degelijk een benaming voor een ras. In Nederland hebben we er wellicht geen stamboek van maar in het buitenland wel degelijk meerdere.
Echter, zijn dit goed gefokte dieren met papier. Maar Nu wordt de aanduiding Drumhorse hier ook wel gegeven aan kruisingen tussen tinkers en shires/clydesdale.
Dit dier van de advertentie is een import. Ik gok dat daar een simpel blanco registratie paspoortje bij zit. Hoeveel %tinker er in zit is dus wel gissen in dit geval.
Het dier van TS komt iig van een zeer goed bekend staande fokker die wel degelijk afstammingen mee geeft op papier
Voor iedereen die roept te duur; draag eens een vergelijkbaar dier voor minder aan?