Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kwita schreef:Eerlijk zet gewoon een advertentie je voelt al snel of een koper ook echt oprechte intenties heeft.
afscheid nemen doet altijd zeer, het maakt niet uit wat je wel of niet doet het blijft afwachten of de potentiële koper ook echt koopt ja dan nee. Blijf eerlijk en stel voor jezelf een prijs vast die je echt hebben wilt! en voor alle dieren is een markt ,niet negatief denken mbt in dit geval 'n tinker!
succes!
Jessie2020 schreef:kwita schreef:Eerlijk zet gewoon een advertentie je voelt al snel of een koper ook echt oprechte intenties heeft.
afscheid nemen doet altijd zeer, het maakt niet uit wat je wel of niet doet het blijft afwachten of de potentiële koper ook echt koopt ja dan nee. Blijf eerlijk en stel voor jezelf een prijs vast die je echt hebben wilt! en voor alle dieren is een markt ,niet negatief denken mbt in dit geval 'n tinker!
succes!
Tnx voor de reactie! Ik zie een advertentie niet zitten. Had ik volgens mij ergens geschreven. En de prijs is in principe niet zo doorslaggevend. Je hebt helemaal gelijk dat er voor elk paard een markt is, de vraag is alleen waar sommigen dan terechtkomen. Daar zit ik juist een beetje mee.
Mijn tinker is echt een knapperd, is oa goed en luxe gebouwd, dus kwijt ben ik hem zo als ik wil. Maar hij moet naar een passend huis. Zit een gebruiksaanwijzing bij en een heel verhaal achter.
sphinxie schreef:Ik snap helemaal dat je hem niet zelf wilt verkopen hoor. Voor mij geldt precies hetzelfde. Ik sta bij wijze van spreken dan huilend bij de potentiële kopers die komen kijken omdat ik het zo verdrietig vind dat het betreffende paard weg gaat.
zelf vind ik een constructie waarbij de stal de verkoop voor zijn rekening neemt, prima. Dan trainen ze door en in de tussentijd zoeken ze een passende koper. Betaal je vaak een bedrag per maand plus commissie bij verkoop. Rijk word je niet van maar dat is sowieso niet met paarden als amateur. Dan is iig de emotie er wat af.
Jessie2020 schreef:Ja helemaal eens! Daarom krijgt hij ook een nieuwe kans elders. Maar is dat dan zo gek dat ik liever geen advertentie voor hem zet en het anders wil aanpakken? Of begrijp ik jou en een enkele andere dan verkeerd?
Jessie2020 schreef:Wat is er vreemd aan wat ik typte? Ik snap de negatieve reactie niet zo goed maar misschien praten we langs elkaar heen.