Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diedelo schreef:@guppekop
Oke, ik vond het vorige keer zo jammer dat ik als een van de laatsten dressuur moest rijden maar er bijna niemand weer aan de baan stond doordat het springen al begonnen was
Diedelo schreef:@guppekop
Oke, ik vond het vorige keer zo jammer dat ik als een van de laatsten dressuur moest rijden maar er bijna niemand weer aan de baan stond doordat het springen al begonnen was
MamaMiesje schreef:trustHim schreef:Ik hoop ook te komen, sinds kort een tinker in bezit ! Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met overnachten? Ik zag dat er beperkt stallen zijn , zijn er ook kosten voor camperen en kan de trailer ook ergens staan?
Alle info kun je op de website vinden, zie blz 1
Junia schreef:Ik heb er alleen maar stress van als er veel mensen staan. Mijn eerste tinkerdagen moest ik vroeg op de ochtend in de B. Dat vond ik toen juist heerlijk! Maarja iedereen is anders en ze kunnen nu eenmaal niet iedereen alles naar de zin maken. Sfeer is in ieder geval altijd top en dat vind ik het belangrijkst.
FemkePunter schreef:Ik ben weer van de partij! Heb er nu al zin in! Zal ik mijn titel kunnen verdedigen? Haha!
Miekelien schreef:Ik ben er ook! In september sowieso met paard, in juni alleen als May daar al een beetje klaar voor is. Tot nu toe gaan we als een speer, maar proefjes rijden is echt nog teveel gevraagd. En eerst even de trailer wat minder eng maken
Miekelien schreef:Rijen gaat prima! Alleen al wel verplicht 2 weken alleen stappen ivm bevroren grond..
Ik denk sinds ik op de terugweg van Cynthia vol op de rem heb gemoeten voor een overstekend hert... sindsdien loopt ze er niet graag meer op (lukt wel nog altijd, maar wel alleen als er iemand bij is) en staat ze ook niet heel relaxt als ik onderweg ben. Maar daar zijn we hard mee aan het oefenen!
flettie schreef:IngridHar schreef:Dan begint het toch wel weer te kriebelenSuper leuk!
Jaaah Ingrid!!! Met Liberty komen!! Dan kunnen we een nieuwe familiefoto maken met Liberty, Dunla en Rocky![]()