Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_D_H schreef:Ik heb mij nu ook definitief opgegevenna wat problemen met de oude inloggen gegevens maar gewoon op aanraden van Evy een heel nieuw account aangemaakt
.
Zoals het er nu uit ziet komen wij:
Vrijdag L1 2 proeven
Zaterdag springen 60 cm en gevorderde cross en relaisspringen (en dit keer gaan we het parcours rijden zonder dat ik het parcours vergeet)
Zondag dressuur L1 2 proeven en springen 60 cm.
Misschien dat het springen nog 80 cm wordt maar ik moet eerst even over die spreekwoordelijke drempel heen.
Ligt allemaal een hoe Gil zich gedraagd de komende tijd zeg maar.
En eventueel pas ik het gewoon op de dag zelf nog aan of vraag ik of ik een extra parcours mag starten.
Heb mij voorgenomen dit jaar een blessureloos jaar te nemen... maar goed dat zei ik vorig jaar ook en toen brak ik mijn arm![]()
.
Bijrijdster rijd misschien ook... maar ook dat zeggen we elk jaar en ook dat gaat elk jaar niet door... Dus daar ben ik nu heel voorzichtig mee
Oh, vraagje aan de organisatie: de crosstrainingen, worden die op de nieuwe locatie gegeven?
MamaMiesje schreef:Ik ruik matchfixing ...![]()
MamaMiesje schreef:Leonoor schreef:Wel gaaf om een nieuwe crossbaan te doen! Even geduld nog voor mij, maar ongetwijfeld dat ik volgend jaar wel weer een kanjer mag lenen om deze crossbaan te checken
Ik heb even dat drone-filmpje bekeken van de Kraaij, maar ik kan geen crossbaan ontwaren??
gatecrascher schreef:Het lijkt mij ook erg leuk om een dagje te komen kijken. Ik ben sinds september vorig jaar in het bezit van een tinkermerrie en zou het erg leuk vinden om als nieuwkomer zo'n dagje onder de tinkermensen mee te maken. Wel een klein drempeltje want ken natuurlijk niemand en kom waarschijnlijk alleen.. maar het lijkt me wel erg leuk.
Dott schreef:Ik ben ook een nieuwkomer hoorhoor aan alle kanten dat iedereen super aardig is
Diedelo schreef:Nog een nieuwkomer hier![]()
![]()
Dott schreef:M_D_H schreef:Ik heb mij nu ook definitief opgegevenna wat problemen met de oude inloggen gegevens maar gewoon op aanraden van Evy een heel nieuw account aangemaakt
.
Zoals het er nu uit ziet komen wij:
Vrijdag L1 2 proeven
Zaterdag springen 60 cm en gevorderde cross en relaisspringen (en dit keer gaan we het parcours rijden zonder dat ik het parcours vergeet)
Zondag dressuur L1 2 proeven en springen 60 cm.
Misschien dat het springen nog 80 cm wordt maar ik moet eerst even over die spreekwoordelijke drempel heen.
Ligt allemaal een hoe Gil zich gedraagd de komende tijd zeg maar.
En eventueel pas ik het gewoon op de dag zelf nog aan of vraag ik of ik een extra parcours mag starten.
Heb mij voorgenomen dit jaar een blessureloos jaar te nemen... maar goed dat zei ik vorig jaar ook en toen brak ik mijn arm![]()
.
Bijrijdster rijd misschien ook... maar ook dat zeggen we elk jaar en ook dat gaat elk jaar niet door... Dus daar ben ik nu heel voorzichtig mee
Oh, vraagje aan de organisatie: de crosstrainingen, worden die op de nieuwe locatie gegeven?
Brak je je arm op de tinkerdagen? Of dar niet?
@lepel gok van wel, en anders moet je mij maar opzoeken. Ik vind voorlezen leuk
Ik heb op vrijdag 2 B proefjes.
Op zaterdag 60cm springen, estafette en relaisspringen. En op zondag de cross.
De dagen dat we met de trailer rijden niet te veelen zo toch een afwisselende start
Ben benieuwd hoe de cross zal gaan. Heb me opgegeven voor beginners, we hebben wel crosservaring namelijk, maar tis altijd ff afwachten wat ie ervan vind
mascha_king schreef:Wij waren 4 jaar geleden ook nieuwkomers heb me nog nooit zo welkom gevoeld ergens.. zo leuk en enthousiast ontvangen! Zal ik nooit vergeten
Ook niet dat Patrick me naar ene Leo stuurde en ik toch echt opzoek ging naar een kerel... sorry Leo