[TI] Tinkerdagen Leusden goes Nijkerk (20 t/m 22 mei 2016)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

destiny88

Re: Tinkerdagen Leusden goes Nijkerk (20 tm 22 mei 2016)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:09

Wij gaan voor 3 dagen M1. Springen 60 cm. Crossen. En hindernisbaan !

We nemen ook Raven mee met nieuwe eigenaren! Die vinden het te leuk om ook mee te kunnen doen na al onze verhalen!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:15

Oh ja die hindernisbaan... snap nog steeds niet dat ik derde ben geworden :').
Gillian die derde wordt bij de hindernisbaan... hilarisch :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:17

Ik ruik matchfixing ... >;) :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:49

M_D_H schreef:
Ik heb mij nu ook definitief opgegeven :)) na wat problemen met de oude inloggen gegevens maar gewoon op aanraden van Evy een heel nieuw account aangemaakt :').

Zoals het er nu uit ziet komen wij:
Vrijdag L1 2 proeven
Zaterdag springen 60 cm en gevorderde cross en relaisspringen (en dit keer gaan we het parcours rijden zonder dat ik het parcours vergeet :') )
Zondag dressuur L1 2 proeven en springen 60 cm.

Misschien dat het springen nog 80 cm wordt maar ik moet eerst even over die spreekwoordelijke drempel heen :+.

Ligt allemaal een hoe Gil zich gedraagd de komende tijd zeg maar :+.
En eventueel pas ik het gewoon op de dag zelf nog aan of vraag ik of ik een extra parcours mag starten.
Heb mij voorgenomen dit jaar een blessureloos jaar te nemen... maar goed dat zei ik vorig jaar ook en toen brak ik mijn arm :') :+.

Bijrijdster rijd misschien ook... maar ook dat zeggen we elk jaar en ook dat gaat elk jaar niet door... Dus daar ben ik nu heel voorzichtig mee :')

Oh, vraagje aan de organisatie: de crosstrainingen, worden die op de nieuwe locatie gegeven?

Brak je je arm op de tinkerdagen? Of dar niet? :')

@lepel gok van wel, en anders moet je mij maar opzoeken. Ik vind voorlezen leuk :D

Ik heb op vrijdag 2 B proefjes.
Op zaterdag 60cm springen, estafette en relaisspringen. En op zondag de cross.
De dagen dat we met de trailer rijden niet te veel :) en zo toch een afwisselende start :)
Ben benieuwd hoe de cross zal gaan. Heb me opgegeven voor beginners, we hebben wel crosservaring namelijk, maar tis altijd ff afwachten wat ie ervan vind

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:54

Wel gaaf om een nieuwe crossbaan te doen! Even geduld nog voor mij, maar ongetwijfeld dat ik volgend jaar wel weer een kanjer mag lenen om deze crossbaan te checken *\o/*

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:56

Leonoor schreef:
Wel gaaf om een nieuwe crossbaan te doen! Even geduld nog voor mij, maar ongetwijfeld dat ik volgend jaar wel weer een kanjer mag lenen om deze crossbaan te checken *\o/*

Je mag mijn paard wel lenen
Ik durf niet te springen of te crossen

Of tegen die tijd met Annabel of zo ;)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:58

Leonoor schreef:

Ik heb even dat drone-filmpje bekeken van de Kraaij, maar ik kan geen crossbaan ontwaren??

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:00

MamaMiesje schreef:
Ik ruik matchfixing ... >;) :')

Omkoping. Ik heb heel veel geld neer gelegd om derde te kunnen worden.
Michel zei nog, wil je geen eerste worden dan? Nee, Michel, dat valt toch veels te veel op :').
Jammer dat we nu toch gesnapt zijn :') :+
grapje, we zijn gewoon eerlijk 3de geworden... met wat hulp van Femke anders hadden wij er veel langer over gedaan en veel dingen niet eens kunnen doen :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:05

Ja, het is een dure sport..dat paardrijden :D

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 11:06

MamaMiesje schreef:
Leonoor schreef:

Ik heb even dat drone-filmpje bekeken van de Kraaij, maar ik kan geen crossbaan ontwaren??

Klopt klopt :)
Ze hebben een waterbak en een wal aan de overkant van de weg, de natuurlijke hindernissen brengen ze elke keer weer naar binnen en voor wedstrijden etc plaatsen ze ze weer op een plek in de wei

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 11:11

gatecrascher schreef:
Het lijkt mij ook erg leuk om een dagje te komen kijken. Ik ben sinds september vorig jaar in het bezit van een tinkermerrie en zou het erg leuk vinden om als nieuwkomer zo'n dagje onder de tinkermensen mee te maken. Wel een klein drempeltje want ken natuurlijk niemand en kom waarschijnlijk alleen.. maar het lijkt me wel erg leuk.

Dott schreef:
Ik ben ook een nieuwkomer hoor :) hoor aan alle kanten dat iedereen super aardig is

Diedelo schreef:
Nog een nieuwkomer hier :D :D :D

Ik weet dat elke organisatie zou zeggen dat het bij hun echt leuk is, maar ik meen echt, je vind vanzelf aanspraak en je gaat naar huis met nieuwe vriendschappen en verhalen. Een gemeenschappelijke liefde is er al, tinkers.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:12

Aha :)
Tjonge, wat een gesjouw iedere keer :=

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:13

Wel anti diefstal. En als je het vergelijkt met andere crossweides, daar rot de boel gewoon weg

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:14

Dott schreef:
M_D_H schreef:
Ik heb mij nu ook definitief opgegeven :)) na wat problemen met de oude inloggen gegevens maar gewoon op aanraden van Evy een heel nieuw account aangemaakt :').

Zoals het er nu uit ziet komen wij:
Vrijdag L1 2 proeven
Zaterdag springen 60 cm en gevorderde cross en relaisspringen (en dit keer gaan we het parcours rijden zonder dat ik het parcours vergeet :') )
Zondag dressuur L1 2 proeven en springen 60 cm.

Misschien dat het springen nog 80 cm wordt maar ik moet eerst even over die spreekwoordelijke drempel heen :+.

Ligt allemaal een hoe Gil zich gedraagd de komende tijd zeg maar :+.
En eventueel pas ik het gewoon op de dag zelf nog aan of vraag ik of ik een extra parcours mag starten.
Heb mij voorgenomen dit jaar een blessureloos jaar te nemen... maar goed dat zei ik vorig jaar ook en toen brak ik mijn arm :') :+.

Bijrijdster rijd misschien ook... maar ook dat zeggen we elk jaar en ook dat gaat elk jaar niet door... Dus daar ben ik nu heel voorzichtig mee :')

Oh, vraagje aan de organisatie: de crosstrainingen, worden die op de nieuwe locatie gegeven?

Brak je je arm op de tinkerdagen? Of dar niet? :')

@lepel gok van wel, en anders moet je mij maar opzoeken. Ik vind voorlezen leuk :D

Ik heb op vrijdag 2 B proefjes.
Op zaterdag 60cm springen, estafette en relaisspringen. En op zondag de cross.
De dagen dat we met de trailer rijden niet te veel :) en zo toch een afwisselende start :)
Ben benieuwd hoe de cross zal gaan. Heb me opgegeven voor beginners, we hebben wel crosservaring namelijk, maar tis altijd ff afwachten wat ie ervan vind

Nee... 1 week voor de tinkerdagen :'). Die ik gewoon gereden heb... :'). (Ter verdediging kan ik aanvoeren dat ze in het ziekenhuis niks vonden op de foto's maar een week er na wel :+ ).

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:19

Maar ja, als we Dees als voorbeeld moeten gaan nemen qua ongelukjes en pech, dan kunnen we beter ophouden met de TD :=

Luf joe schatje :(:)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:20

Ik als tinkerliefhebber kom denk ik ook wel op zondag ofzo.
Lijkt me erg leuk neem me camera dan gezellig mee

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:23

MamaMiesje schreef:
Maar ja, als we Dees als voorbeeld moeten gaan nemen qua ongelukjes en pech, dan kunnen we beter ophouden met de TD :=

Luf joe schatje :(:)

Dan kan je beter helemaal stoppen met rijden :').

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:32

Whahaha _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:47

Maar ik rij wel elk jaar mee...
Met blessures, maar ik ben er wel elk jaar :)).

Ben er 1 editie niet geweest en dat was omdat ik met Ingrid in Portugal zat voor de WK TREC :')

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 13:57

hoeveel nachtjes slapen nog???

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 14:09

60? Dacht ik tenminste hoor :')

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 14:17

Al een paar jaar denk ik "oh leuk moet eens gaan kijken bij de tinkerdagen" maar ik ga nooit :')
Sinds januari dit jaar rijd ik een tinker, dus nu kan ik er niet meer onderuit :D Kom wel zonder paard, gewoon gezellig kijken en kennis maken met een hoop mensen.

Voor de nieuwkomers, troost je, ik ken ook niemand en vaak zijn dat soort dagen waarin je nieuwe mensen ontmoet vaak de leukste herinneringen uiteindelijk :j

mascha_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 16:20

Wij waren 4 jaar geleden ook nieuwkomers heb me nog nooit zo welkom gevoeld ergens.. zo leuk en enthousiast ontvangen! Zal ik nooit vergeten

Ook niet dat Patrick me naar ene Leo stuurde en ik toch echt opzoek ging naar een kerel... sorry Leo

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 16:28

mascha_king schreef:
Wij waren 4 jaar geleden ook nieuwkomers heb me nog nooit zo welkom gevoeld ergens.. zo leuk en enthousiast ontvangen! Zal ik nooit vergeten

Ook niet dat Patrick me naar ene Leo stuurde en ik toch echt opzoek ging naar een kerel... sorry Leo

Is dat 4 jaar geleden al weer?
Jullie waren heel welkom, maar ik meen mij te herinneren dat ik jullie honden meerdere malen die nachten vervloekt heb :') _O-
(Het waren toch jullie honden?)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 00:20

Moderatoropmerking:
De openingspost is aangepast zodat het voldoet aan de forumregels en weer teruggeplaatst op het forum. Heel veel plezier in dit topic en excuses voor het ongemak!