Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

' en voor de gezelligheid
En de mentale support voor Carolien en Lotte natuurlijk!
En Nikki wil vast ook wel als ze kan. Renée is spijtig genoeg op vakantie
En ook nog twee witte voetjes van Dakota, oei... 

En het is vooral bij de sport in de middag dat er mensen nodig zijn, schrijvers, mensen die om coupons willen gaan etc.
Alleen mijn schattige, ondeugende veulen. Maar dat is probleem van de voorbrengers, niet van mij. Ik hoop alleen dat de omheining meer is dan een dressuurhekje, anders moet ik even lasso mee, of ik laat haar gewoon voorbrengen op de fjordenmanier.
Zal proberen vrij te zijn als Hagestein is, Heeze en GO zit ik in mn proeftijd dus die zullen op toeval berusten... 
Caily schreef:Ik neem niet deel, stel je voorAlleen mijn schattige, ondeugende veulen. Maar dat is probleem van de voorbrengers, niet van mij. Ik hoop alleen dat de omheining meer is dan een dressuurhekje, anders moet ik even lasso mee, of ik laat haar gewoon voorbrengen op de fjordenmanier.
Mijn dames moeten terug naar huis, dus kan ook niet blijven dit jaarZal proberen vrij te zijn als Hagestein is, Heeze en GO zit ik in mn proeftijd dus die zullen op toeval berusten...