Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BlackZelda schreef:Ja, hij is nu 2 weekjes bij mij. Hij is echt zo leuk! Stiekem hoop ik wel dat ie een beetje hetzelfde uitgroeit als RoganDie vind ik ook zo gaaf
Suusenmalvin schreef:Hey, 't gaat weer beter met Malvin gelukkig. De slobber heeft hem goed gedaanZ'n ribben voelen kost ff wat moeite nu hahaha.. Z'n flanken zijn niet meer zo opgetrokken, dus hij ziet er echt beter uit. Maar staat wel alweer een paar weken stil, dus z'n bespiering is helemaal weg. Vrijdag is hij behandeld door een osteopaat en dat was blijkbaar nodig. Behoorlijk wat plekken in z'n ruggenwervels die niet lekker waren voor 'm. Nu nog ff weekje rust en dan heeeeeeeeeeeel langzaamaan weer oppakken. Hij vermaakt zich ondertussen lekker met z'n grasjes
![]()
Rogan blijft zo ielig dus? Balen.. Zijn het geen spieren die missen?
BlackZelda schreef:Gaat zeker goed komenMalvin is ook al zo'n knapperd! Terwijl ik vroeger vos helemaal niet mooi vond
Rooney wordt in mei 2, dus die hoeft voorlopig enkel nog maar lekker te groeien en te luieren, haha.
Ik heb heel bewust weer voor een tinker gekozen. Heb jaren een tinker gehad, van veulen af aan, zelf beleerd e.d. Toen het belachelijke idee gekregen dat ik weer wedstrijdambities had. Mijn tinker verkocht aan mijn bijrijdster en een kwpn'er gekocht. Grootste fout ooit.... Ik kan gewoon niet overweg met zo'n heethoofd. Na verkoop van de kwpn'er, gaan kijken bij de bonte hoeve. Wat een genot zeg, fijne mensen en fijne tinkers! Topadres
Nimby schreef:Ik weet dat dit een oud topic is, maar wil me toch graag melden!
In mei zijn wij bij ons bezoek aan de Bonte Hoeve 'gevallen' voor Thaisme, in juni is ze bij ons op stal gekomen. Toen is ze ook twee jaar geworden. Het duurt dus nog wel eventjes voor ik met jullie mee kan op buitenrit![]()
Ik ben nu bezig met de opvoedinglekker poetsen, af en toe een beetje grondwerk. Ook wandelen we steeds vaker, om van alles tegen te komen! Ze is erg lief.
Ze is van Zidane en Kyra. Dus weer een vos van Zidane.