Aniekepiek schreef:Tinky's bovenlijn vind ik wat minder, net zoals de achterhand. Daar zij ze bij mij haar punten op verliezen, hals aanzet vanaf de borst is prima, vanaf het hoofd is hij wat smalletjes, zo snap je wat ik bedoel![]()
Beenwerk is oke, mag meer behang aan en wat zwaarder. Verder heeft ze een prima schouder en schoft, borst en hoofd zijn mooi, beweging staat me bij dat ze daar hoge punten van had he?
Hmm. Op beweging scoorde ze idd wel goed. Draf en stap beide een 9. Ze twijfelden eerst wel over haar voorbenen. Die zijn niet erg lang en er was vrees dat ze haar gewicht niet mooi ging kunnen dragen, maar ze heeft dan laten zien dat ze dat wel gewoon kan. Vind het wel gek dan dat ze ook nog een 9 voor toplijn gekregen heeft. Die vind ik namelijk persoonlijk ook minder, vooral haar achterhand kan er zo gek uitkomen. (Zoals bv op deze foto, is eentje van afgelopen weekend. Is ze ook weer overbouwd op, maar foto is ook weer ongelukkig genomen. ) Achterbenen zijn haar grootste 'minpunt', daar had ze een 8 op.
Haha, en het is niet Willow (dacht al, huh?) maar hij heet Boris